Lainaus:
quote:
kaikki on suhteellista 700€ hyviin renkaisiin ei tunnu pahalta mutta heti jos sellasesta ososta on kyse joka ei Näy niin sitä pidetään kalliina,ja ei ainakaan olis mitään ihmeteltävää katsurillakaan kun olis alkuperäinen simpukka eikä mikään viritys mitä olen muutamissa offi autoissa joskus katsellut.
Note! This message was posted anonymously!
|
Niin... Ehkä olet katsellut "muutamia offiautoja", mutta minulla kun ei ole tarkoituskaan mitään räpellystä tuohon omaani asentaa.. Päinvastoin. Olen tähänkin asti mennyt senverran tehtaasta eteen, että ajattelin jatkaa innovaatioiden hyödyntämistä. Sitäpaitsi, oletko koskaan tullut katsoneeksi kyseisenmallisen Hiluxin ohjaushässäkkää. Itse olen sitä jo vuodenpäivät tutkiskellut, eikä perseemmin kyllä naurata. Jo pelkästään sen "hevosenkengän" ainevahvuudet ovat sitäluokkaa, että ei ole ihmekään, että jotkut ovat jossainpäin maailmaa saaneet niitä murrettua senkin verran, että eräs Ameriikanmaan offilehtikin asiasta mainitsi kertoillessaan Hiluxin hyviä ja huonoja puolia. Sitäpaitsi siinä hevosenkengän päässäoleva pallonivel alkaa olemaan jo senverran väljä että kun lasketaan tehostin+sektorivarsi+tuo hevonperse, niin alkaa olemaan jo himpun verran kalliimpi paketti. Edellämainituilla tavoilla toteutettu crossover -ohjaus on siihenmalliin hyvä ja laadukas, että ei pitäis piipittää "virityksistä". Ja sitäpaitsi, ei siinä ole katsurillakaan mitään ihmeteltävää, kun tuo systeemi tehdään kerralla kuntoon. Siksipä täällä neuvoja kyselenkin niiltä, jotka noita ovat jo tehneet.
Tulipa avauduttua... Eli kiitos ja sitärataa.
Kaivaa se..
www.nalle-offroad.com