Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #6  
Vanha 22.09.2005, 11:12
Paavo Paavo ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 16.01.03
Sijainti: Oulu, Finland
Viestit: 4.363
Perusasetus

3.9:ssä on erilainen rungon keskipalkki, sitä ei saa kokonaan pois pakoputkistoa irroittamatta, mutta sen sai nuijittua eteen senverran että laatikon öljypohjan mahtuu pudottamaan pois. Muuten sama homma kuin 3.5:ssakin, vuodatin vaan oli hieman erilaisilla ruuveilla kiinni, kolmen torxin sijaan kaks ristipäätä ja yx erikoinen leveä lattapää, muutaman millin syvennys/reikä keskellä, aukes kuitenkin normaalilla isolla meisselillä, kun vaan oli tarpeex leveä terä, mutta ei liian paksu että mahtui uraan. Yx putki oli hieman murjottu, laitan kuvan kun saan sen tietsikalle.

"There are only 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't."
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
O: XJ Cherokeen automaattilootan vivun "kulissi" Timo_L O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 28.11.2007 07:31
Rangen nokka-akselin vaihto janiojan Tekniikka & Jutustelu 11 18.01.2007 12:22
Onko BJ:ssä suodattimen rinnalla vedeneroitinta? KarvaTurpa Tekniikka & Jutustelu 4 19.12.2006 16:50
Rangen ohjaustehostimen liemen vaihto Niko Tekniikka & Jutustelu 7 29.04.2005 10:35
Rangen etuperän murrosnivelen vaihto? Tekniikka & Jutustelu 3 15.01.2005 12:40


Sivu luotu: 12:27 (GMT +2).