![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#6
|
|||
|
|||
![]()
3.9:ssä on erilainen rungon keskipalkki, sitä ei saa kokonaan pois pakoputkistoa irroittamatta, mutta sen sai nuijittua eteen senverran että laatikon öljypohjan mahtuu pudottamaan pois. Muuten sama homma kuin 3.5:ssakin, vuodatin vaan oli hieman erilaisilla ruuveilla kiinni, kolmen torxin sijaan kaks ristipäätä ja yx erikoinen leveä lattapää, muutaman millin syvennys/reikä keskellä, aukes kuitenkin normaalilla isolla meisselillä, kun vaan oli tarpeex leveä terä, mutta ei liian paksu että mahtui uraan. Yx putki oli hieman murjottu, laitan kuvan kun saan sen tietsikalle.
"There are only 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't." |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
O: XJ Cherokeen automaattilootan vivun "kulissi" | Timo_L | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 28.11.2007 07:31 |
Rangen nokka-akselin vaihto | janiojan | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 18.01.2007 12:22 |
Onko BJ:ssä suodattimen rinnalla vedeneroitinta? | KarvaTurpa | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 19.12.2006 16:50 |
Rangen ohjaustehostimen liemen vaihto | Niko | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 29.04.2005 10:35 |
Rangen etuperän murrosnivelen vaihto? | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 15.01.2005 12:40 |