Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #3  
Vanha 05.09.2005, 19:36
SauliS SauliS ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 17.10.03
Sijainti: Turku, Finland.
Viestit: 1.392
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Lainaus:
quote:
Lainaus:
quote:
Ei sais joustaa, siinäpä se onkin..
Jos ei joustoa korin ja rungon välisessä liitoksessa tarvita, niin miksei koria ole tehtaalla hitsattu runkoon kiinni ? Ei taitas oikeessa autossa (lue maasto-)kauaa kestää.
Jousto on tarpeen ko. liitoksessa mm. tärinän ja alustan melun korirakenteisiin johtumisen vähentämiseksi. Puhumattakaan maastoajon aikaisissa venyttelyissä.
Tässä nyt ei puhuta mistään kosmisen mittakaavan joustoliikkeestä !
Ei taida liittyä enää ruotsalaiseen

A-P
Kotimainen diesel on jees!!!
Kuvia: http://aph.1g.fi/kuvat/
Juu siksi ne alkuperäiset kumityynyt on lakien ja asetusten mukaan säilytettävä siellä välissä. Ja korotus jäykillä palikoilla. Jos puhutaan katulaitteesta. Kuvittelepa sellainen auto mikä on korotettu vaikka 5cm pehmeähköillä kumipalikoilla. Sillä sitten otetaan kunnon jarrutus ja kas, kohta huomataan että vaihteensiirto ym ei toimikaan kunnolla.. Tällaistakin on nähty..

Note! This message was posted anonymously!


- Assholes are people too! -
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit


Sivu luotu: 00:41 (GMT +2).