Offipalsta.COM

Offipalsta.COM (https://forums.offipalsta.com/index.php)
-   Tekniikka & Jutustelu (https://forums.offipalsta.com/forumdisplay.php?f=150)
-   -   Jääkiekot jne. korikumit (https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=13353)

A-P 05.09.2005 19:26

Jääkiekot jne. korikumit
 
Lainaus:

quote:
Ei sais joustaa, siinäpä se onkin..
Jos ei joustoa korin ja rungon välisessä liitoksessa tarvita, niin miksei koria ole tehtaalla hitsattu runkoon kiinni ? Ei taitas oikeessa autossa (lue maasto-)kauaa kestää.
Jousto on tarpeen ko. liitoksessa mm. tärinän ja alustan melun korirakenteisiin johtumisen vähentämiseksi. Puhumattakaan maastoajon aikaisissa venyttelyissä.
Tässä nyt ei puhuta mistään kosmisen mittakaavan joustoliikkeestä !
Ei taida liittyä enää ruotsalaiseen

A-P
Kotimainen diesel on jees!!!
Kuvia: http://aph.1g.fi/kuvat/

05.09.2005 19:35

Lainaus:

quote:
Lainaus:

quote:
Ei sais joustaa, siinäpä se onkin..
Jos ei joustoa korin ja rungon välisessä liitoksessa tarvita, niin miksei koria ole tehtaalla hitsattu runkoon kiinni ? Ei taitas oikeessa autossa (lue maasto-)kauaa kestää.
Jousto on tarpeen ko. liitoksessa mm. tärinän ja alustan melun korirakenteisiin johtumisen vähentämiseksi. Puhumattakaan maastoajon aikaisissa venyttelyissä.
Tässä nyt ei puhuta mistään kosmisen mittakaavan joustoliikkeestä !
Ei taida liittyä enää ruotsalaiseen

A-P
Kotimainen diesel on jees!!!
Kuvia: http://aph.1g.fi/kuvat/
Juu siksi ne alkuperäiset kumityynyt on lakien ja asetusten mukaan säilytettävä siellä välissä. Ja korotus jäykillä palikoilla. Jos puhutaan katulaitteesta. Kuvittelepa sellainen auto mikä on korotettu vaikka 5cm pehmeähköillä kumipalikoilla. Sillä sitten otetaan kunnon jarrutus ja kas, kohta huomataan että vaihteensiirto ym ei toimikaan kunnolla.. Tällaistakin on nähty..

Note! This message was posted anonymously!

SauliS 05.09.2005 19:36

Lainaus:

quote:
Lainaus:

quote:
Lainaus:

quote:
Ei sais joustaa, siinäpä se onkin..
Jos ei joustoa korin ja rungon välisessä liitoksessa tarvita, niin miksei koria ole tehtaalla hitsattu runkoon kiinni ? Ei taitas oikeessa autossa (lue maasto-)kauaa kestää.
Jousto on tarpeen ko. liitoksessa mm. tärinän ja alustan melun korirakenteisiin johtumisen vähentämiseksi. Puhumattakaan maastoajon aikaisissa venyttelyissä.
Tässä nyt ei puhuta mistään kosmisen mittakaavan joustoliikkeestä !
Ei taida liittyä enää ruotsalaiseen

A-P
Kotimainen diesel on jees!!!
Kuvia: http://aph.1g.fi/kuvat/
Juu siksi ne alkuperäiset kumityynyt on lakien ja asetusten mukaan säilytettävä siellä välissä. Ja korotus jäykillä palikoilla. Jos puhutaan katulaitteesta. Kuvittelepa sellainen auto mikä on korotettu vaikka 5cm pehmeähköillä kumipalikoilla. Sillä sitten otetaan kunnon jarrutus ja kas, kohta huomataan että vaihteensiirto ym ei toimikaan kunnolla.. Tällaistakin on nähty..

Note! This message was posted anonymously!


- Assholes are people too! -

Paavo 05.09.2005 21:25

Kestääkö jääkiekko poltto- ja voiteluaineita ja esim. jäähdytys- ja jarrunesteitä? Kylmää sen luulis kestävän, mutta entä lämpöä? Jossain kohtaa koneen tai putkiston vieressä jos on korikiinnike niin ainakin +50 astetta löytynee helposti kesähelteellä hitaasti mönkien.

"There are only 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't."

offipete 06.09.2005 01:28

Mulla on ainakin ollut jääkieot korin ja rungon välissä 2 kpl ei ainakaan k-mies ole niihin puuttunut. Kyllä ne kiekot kestää lämpöä ainakin pajeron korin ja rungon välissä.




ahku 06.09.2005 17:22

Kun kiekko saa kovan lämärin pakkasella se voi hajota.Siä korin ja rungon välissä kyllä kestää


Käyttäjä 06.09.2005 17:58

Toi jääkiekko ei kestä naftaa yms.kovin pitkään...Osa katsastuskonttoreita ei hyväksy enää jääkiekkoja korotuspaloiksi

#perillepääsy ei ole itsetarkoitus vaan matkanteko# Saunalahti rules
SLCK Member #51

cruiser60@luukku.com
http://www.petrisimolin.net/gallery/...yttaja-sig.png


Sivu luotu: 07:57 (GMT +2).