Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #6  
Vanha 31.08.2005, 08:57
L-200:n Avatar
L-200 L-200 ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 28.07.04
Sijainti: Äänekoski, Finland.
Viestit: 2.158
Perusasetus

Veitkö koneen "kylmänä" leimalle?
Meillä vanhan kunkkulätsä vm.-90 tykkää kanssa kun savu on mustaa ja sitä on paljon, ja taasen inssi ei tästä tykkää(savut liki 4 kun raja oli 2,5). Noh, paikallisella haiveillä reipasta ajoa 3. vaihteella kaasupohjassa joku kymmenen kilometriä ja uusi yritys ja (tähän fanfaarit) savut 1.9 ja leima paperiin.
Niin, autolla taulussa jotain 250 tuhatta, ajot lyhyitä pätkiä ja orkkis suuttimet(Jamant saattaa muistaa kun kyselin muinoin rempasta, samat pillit yhä koneessa).

Nyybille, tuo öljyjen ja suodattimien vaihto on hyvä. Yksi paskainen konsti josta voi olla hyötyä on pakoputkiston putsaus. Putkisto irti ja paineilmalla/rassilla noet pois rööreistä(elä puhalla äänenvaimenninta jottei se hajoa)
Toinen konsti on reilua ajoa ennen savutestiä jotta karstat irtoavat pois.

Muistaa pitää että koneen on otettava "viralliset, ilmoitetut" kierrokset testissä, muuten ei kelpaa inssille, joten syöttöjen ruuvaus pienelle ei välttämättä ole oikea keino.

-- Wannabe OFF-roader --
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
"Voiman tuntu'" Pajero gen2 vs. Pajero gen1 Propulsion Tekniikka & Jutustelu 8 22.04.2008 16:30
-89 TDIC Pajero osix ja -89 TD Pajero ajoon/lelux O/M/V Muut 0 28.10.2005 07:32
M/V: Pajero -98 L-200 O/M/V Muut 5 25.10.2005 18:19
M: Pajero vm. -87 amis O/M/V Muut 0 02.06.2005 17:21
V: Pajero vm. -90 amis O/M/V Ajoneuvot 0 02.06.2005 17:10


Sivu luotu: 11:13 (GMT +2).