Offipalsta.COM

Offipalsta.COM (https://forums.offipalsta.com/index.php)
-   Tekniikka & Jutustelu (https://forums.offipalsta.com/forumdisplay.php?f=150)
-   -   Pajero leimalla. (https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=13168)

30.08.2005 10:45

Pajero leimalla.
 
Pajeroo käytin leimalla ja päätöt oli k-arvo yli 3.50, ennen katsatusta vaidettu öljyt ja suodattimet, onkohan syöttöpumppu paskana vai mistähän vikaa alkais katsella.

Diesel on kiro sana


Note! This message was posted anonymously!

Hammer__ 30.08.2005 11:14

yksi arvio voisi olla, että kannattaisi suuttimen kärjet vaihtaa. Auttoi viime syksynä silloisen pajeroni liian suureen päästö-tulokseen.

Toyota FJ-40 -75 / 35x12,5x15 Procomp Xterrain

SLCK #264

OPA 30.08.2005 12:46

syöttöjä pienemmälle.

OPA

vexxi 30.08.2005 12:46

Ruuvaile syöttöä pienemmälle sen verran ettei pahasti savuta leiman ajaksi.Sen jälkeen voit taas kiertää lisää jos voimaa uupuu.

jep jep

-MaTTi- 30.08.2005 23:11

Lainaus:

quote:
Pajeroo käytin leimalla ja päätöt oli k-arvo yli 3.50, ennen katsatusta vaidettu öljyt ja suodattimet, onkohan syöttöpumppu paskana vai mistähän vikaa alkais katsella.

Diesel on kiro sana


Note! This message was posted anonymously!
Pole vaan sitä surutta pedaali lattiassa... ehkä se siitä tokenee ...tai sit ei. Toisinaan melko tukkoisia noi, nokee röörit täynnä. Syöttöpumpun ajoitus ja suuttimien sumukuvio/avautumispaine kannattaisi kyllä kans tarkastaa jos tuntuu että käyntiinlähtö/kulkupuoli ei välttämättä ole A1-luokkaa.


L-200 31.08.2005 08:57

Veitkö koneen "kylmänä" leimalle?
Meillä vanhan kunkkulätsä vm.-90 tykkää kanssa kun savu on mustaa ja sitä on paljon, ja taasen inssi ei tästä tykkää(savut liki 4 kun raja oli 2,5). Noh, paikallisella haiveillä reipasta ajoa 3. vaihteella kaasupohjassa joku kymmenen kilometriä ja uusi yritys ja (tähän fanfaarit) savut 1.9 ja leima paperiin.
Niin, autolla taulussa jotain 250 tuhatta, ajot lyhyitä pätkiä ja orkkis suuttimet(Jamant saattaa muistaa kun kyselin muinoin rempasta, samat pillit yhä koneessa).

Nyybille, tuo öljyjen ja suodattimien vaihto on hyvä. Yksi paskainen konsti josta voi olla hyötyä on pakoputkiston putsaus. Putkisto irti ja paineilmalla/rassilla noet pois rööreistä(elä puhalla äänenvaimenninta jottei se hajoa)
Toinen konsti on reilua ajoa ennen savutestiä jotta karstat irtoavat pois.

Muistaa pitää että koneen on otettava "viralliset, ilmoitetut" kierrokset testissä, muuten ei kelpaa inssille, joten syöttöjen ruuvaus pienelle ei välttämättä ole oikea keino.

-- Wannabe OFF-roader --
http://www.petrisimolin.net/gallery/...u%20pajero.JPG

Racingrabbit 31.08.2005 12:15

Löytyisi Pajeroon 2.3TD koneeseen tarkastetut (kierre) suihkut ylimääräisenä nurkista.
Hintaa 20€ sarja
Mikä kone sulla on?
040 5887325


31.08.2005 12:22

Laita tankkiin forte diesel fuel conditioneria niin tulee kerralla kuntoon

Note! This message was posted anonymously!

04.09.2005 10:42

laita tankkiin bensaa n.5 L. puoleen tankkiin ja leimalle,forten lisäksi

Note! This message was posted anonymously!


Sivu luotu: 23:28 (GMT +2).