Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 24.08.2005, 21:18
JERKKU:n Avatar
JERKKU JERKKU ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 28.01.04
Sijainti: VANTAA
Viestit: 972
Perusasetus

Joo mulla on tommonen GrandCherokee 2,5TD koneella ja se ei saa hinata papereiden mukaan kun 2180kg, no eipä siinä hirveen paljoa enempää ois voimiakaan. Mutta se mitä itse visioin kun halusin saada diisel Jeepin, niin suunnitelin upottavani tommoisen GC:n keulille HJ 61:n koneen. Siinä olis mielestäni melko täydellinen diisel veturi.
Juttelinkin siitä KooPeen hommissa olevan Tumpin kanssa, mikä sanoi homman tarvittaessa onnistuvan, mut sit tuli toi tehtaan (Italialainen VM) diisseli kiikariin.
Siitä vähän ajattelemisen aihetta, saat vielä omasta koneestas hyvät rahat projektiin.



AMC 360 + TH400 + QT
Future updates SOA - 35" - 6"+3"
WAGO-Power

off road on the rocks
http://koti.mbnet.fi/off-road

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Mikä on maasturi ja mikä citymaasturi JouniN Chit-Chat 73 26.04.2016 17:14
Mikä alennin mikä teho? p3ku Tekniikka & Jutustelu 6 07.02.2006 22:33
tunnistus apua, mikä vinssi mikä kartaani? Hiprakka Tekniikka & Jutustelu 12 03.12.2005 18:30
O: BJ-42 tmv vetoautoksi O/M/V Muut 0 24.01.2005 12:05
Koteloa vaihdettaessa mikä kestää ja mikä hajoaa mika Hardware 0 26.12.2001 14:04


Sivu luotu: 06:13 (GMT +2).