Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #13  
Vanha 14.08.2005, 20:53
kany:n Avatar
kany kany ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 19.07.04
Sijainti: Ii, Finland.
Viestit: 454
Perusasetus

Taus saada. Jotain vuonna -95 jakopää makso Haaparannan Waltarilta 600FIM kun sen kävin viimeks hakemassa.
Tuohon vääntöön liittyen tuli muuten mieleen että B30sen saa porattua upto 3.3L kokoon. C30xssa käytetään varmaan uudempaa mallia B30 koneesta eli vauhtipyörä on kiinni akselissa 8lla pultilla sekä kiertokanget 24mm männäntapilla, näinollen männiksi käy esim. B21-moottorin männät (92 - 93mm). Mutta nämä koneet ja niitten trimmaaminen alkaa olla katoavaa kansanperinnettä, halvin vaihtoehto taitaa sittenkin olla se ahtimen laittaminen. Jos vaparin tekeminen silti kiinnostaa niin esim. http://www.kgtrimning.com/ ja varsinkin niitten osakataloogi on hyvä tiedonlähde.

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M:/V: Turpiinihiiluxi turpolla O/M/V Ajoneuvot 7 23.04.2007 11:06
Lisää potkua Pajeroon ? PaJeRo Tekniikka & Jutustelu 68 27.04.2005 07:02
HJ60 Ohjaustehostajaan lisää potkua? NymiS Tekniikka & Jutustelu 2 06.04.2005 17:44
HJ61:een lisää potkua? Sleeper Tekniikka & Jutustelu 22 22.03.2004 00:02


Sivu luotu: 10:01 (GMT +2).