![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#10
|
|||
|
|||
![]()
Kannella puoli miljuunaa, koneella miljuuna.
Ja tosiaan, jos autosta on yhtään huolehdittu, ei 600tkm tekniikan osalta ole pitkäkään matka. Tietysti jotkut oven lukot, kaasu vaijerit, jarrusylinterit yms. ovat kuluvia osia, mutta itse tekniikka pelaa kyllä. Itse myin kovapeltisen (PEE:lle) ja runkoisen HJ:n pois, oli vasta ajettu puoli miljuunaa. Ajetaanhan jo bensa Volvoilla (700, 900) saman verta, niin miksi ei sitten kevyt kuorma-autoja raskaamalla tekniikalla varustetulla maastohenkilöautolla?! Siksi kun niitä ei ole osattu käyttää ja huoltaa. Ihmetyttää noi veto jutut, itse töiden puolesta kärryä ja asuntovaunua (isoja, <6m) vetäneenä, 1500kg kärryä perässä ei tiedä kuin peileistä. Vaunua jo sivu tuuli puistelee päältä sadan nopeuksissa. Ehkä se sit vaan oli 4. vaihteeltaan niin paljon parempi... |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Mikä on maasturi ja mikä citymaasturi | JouniN | Chit-Chat | 73 | 26.04.2016 17:14 |
Mikä alennin mikä teho? | p3ku | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 07.02.2006 22:33 |
tunnistus apua, mikä vinssi mikä kartaani? | Hiprakka | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 03.12.2005 18:30 |
O: BJ-42 tmv vetoautoksi | O/M/V Muut | 0 | 24.01.2005 12:05 | |
Koteloa vaihdettaessa mikä kestää ja mikä hajoaa | mika | Hardware | 0 | 26.12.2001 14:04 |