Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #10  
Vanha 13.08.2005, 00:15
VMK VMK ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 26.02.05
Sijainti: Keski-Savo, .
Viestit: 305
Perusasetus

Kannella puoli miljuunaa, koneella miljuuna.

Ja tosiaan, jos autosta on yhtään huolehdittu, ei 600tkm tekniikan osalta ole pitkäkään matka. Tietysti jotkut oven lukot, kaasu vaijerit, jarrusylinterit yms. ovat kuluvia osia, mutta itse tekniikka pelaa kyllä.

Itse myin kovapeltisen (PEE:lle) ja runkoisen HJ:n pois, oli vasta ajettu puoli miljuunaa. Ajetaanhan jo bensa Volvoilla (700, 900) saman verta, niin miksi ei sitten kevyt kuorma-autoja raskaamalla tekniikalla varustetulla maastohenkilöautolla?! Siksi kun niitä ei ole osattu käyttää ja huoltaa.

Ihmetyttää noi veto jutut, itse töiden puolesta kärryä ja asuntovaunua (isoja, <6m) vetäneenä, 1500kg kärryä perässä ei tiedä kuin peileistä. Vaunua jo sivu tuuli puistelee päältä sadan nopeuksissa. Ehkä se sit vaan oli 4. vaihteeltaan niin paljon parempi...


Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Mikä on maasturi ja mikä citymaasturi JouniN Chit-Chat 73 26.04.2016 17:14
Mikä alennin mikä teho? p3ku Tekniikka & Jutustelu 6 07.02.2006 22:33
tunnistus apua, mikä vinssi mikä kartaani? Hiprakka Tekniikka & Jutustelu 12 03.12.2005 18:30
O: BJ-42 tmv vetoautoksi O/M/V Muut 0 24.01.2005 12:05
Koteloa vaihdettaessa mikä kestää ja mikä hajoaa mika Hardware 0 26.12.2001 14:04


Sivu luotu: 23:41 (GMT +2).