![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Yllnsä noi laitetaan jollain pihdeillä tai sitten hakataan vasaralla ja meisselillä tiukkaan. Meisselin ja vasaran jäljiltä ne mutterit sitten on sellasia ettei enää hylsy käykkään. Itse tein putken pätkästä hylsyn. Kuumensin putken punaseks ja hakkasin ylimäärästä 54mm mutteria sisään että sain sen muotoon. Toimii hyvin vaikka on aika väljä viritelmä. Tiukkaan ei kannata mutteria vetää nimimerkillä "kokemusta on kun pyöränlaakeri hirttää motarilla just kun testaillaan turbotetun koneen huippunopeuksia". Joku fiksumpi varmaan kertoo momentin mutta itse vedän silleen että vielä pyörii hyvin.
www.G-69.tk - www.pahama.com |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Hiacen lukkoperän kiristäminen | Tekniikka & Jutustelu | 18 | 19.11.2013 07:57 | |
Mikä hylsy käy toyon etunavan lukitusmuttereihin? | mikjus | Tekniikka & Jutustelu | 23 | 10.10.2009 15:51 |
Patrol gr etunavan laakeri | Turska71 | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 14.01.2008 21:30 |
lukon kiristäminen.. | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 26.08.2004 19:55 | |
Vääntövarsijousituksen "kiristäminen" | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 28.05.2003 22:45 |