Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #4  
Vanha 11.08.2005, 11:39
mikjus:n Avatar
mikjus mikjus ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Lahti, Finland.
Viestit: 5.965
Perusasetus

Yllnsä noi laitetaan jollain pihdeillä tai sitten hakataan vasaralla ja meisselillä tiukkaan. Meisselin ja vasaran jäljiltä ne mutterit sitten on sellasia ettei enää hylsy käykkään. Itse tein putken pätkästä hylsyn. Kuumensin putken punaseks ja hakkasin ylimäärästä 54mm mutteria sisään että sain sen muotoon. Toimii hyvin vaikka on aika väljä viritelmä. Tiukkaan ei kannata mutteria vetää nimimerkillä "kokemusta on kun pyöränlaakeri hirttää motarilla just kun testaillaan turbotetun koneen huippunopeuksia". Joku fiksumpi varmaan kertoo momentin mutta itse vedän silleen että vielä pyörii hyvin.

www.G-69.tk - www.pahama.com
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Hiacen lukkoperän kiristäminen Tekniikka & Jutustelu 18 19.11.2013 07:57
Mikä hylsy käy toyon etunavan lukitusmuttereihin? mikjus Tekniikka & Jutustelu 23 10.10.2009 15:51
Patrol gr etunavan laakeri Turska71 Tekniikka & Jutustelu 2 14.01.2008 21:30
lukon kiristäminen.. Tekniikka & Jutustelu 2 26.08.2004 19:55
Vääntövarsijousituksen "kiristäminen" Tekniikka & Jutustelu 0 28.05.2003 22:45


Sivu luotu: 04:44 (GMT +2).