Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #12  
Vanha 06.08.2005, 20:10
Joukka:n Avatar
Joukka Joukka ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 03.06.04
Sijainti: Espoo, Finland.
Viestit: 619
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Mitähän tuo kevytrakenteisempi tarkoittaa
LTB 33x13.5x15 koossa ainaski taitaa olla aika pieni kantavuus, mutta riittää mun Jeepille kuiteskin, muistaakseni...


- Finnish Jeep Driver's Club ja Jeep ZJ, kun haluat purjehtia mukavasti mättähältä mättähälle.
- www.fjdc.org www.PaHaMa.com www.OffRoadOulu.com
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Onko kokemusta jääspraysta? panzer Tekniikka & Jutustelu 8 27.11.2006 17:59
M/V: Super Swamper 36/12,5/16,5 Scout O/M/V Renkaat ja vanteet 0 22.06.2006 11:21
M: Super Swamper tomikoo O/M/V Muut 9 25.10.2005 06:56
onko kokemusta blazeristä Tekniikka & Jutustelu 8 06.08.2005 23:54
super swamper V-P Tekniikka & Jutustelu 6 09.02.2004 15:01


Sivu luotu: 02:38 (GMT +2).