Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #3  
Vanha 31.07.2005, 20:03
TimoV:n Avatar
TimoV TimoV ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 09.02.05
Sijainti: Joensuu, Finland.
Viestit: 1.273
Perusasetus

Lainaus:
quote:
2. Tue napa alta tunkilla (muuten öljyt tulevat lattialle) ja ota ylempi olkatappi pois ja vähennä shimmejä tarpeen mukaan (0.1 mm jos vain kevyt, 0.2-0.4 mm, jos ihan löysä).
Kyllä ne öljyt mulla lattialle valahti (prkl!) vaikka tuin navan tunkilla.

Laakerit olivat kyllä aika löysällä. Tökkäämällä heilahti puolelta toiselle helposti. Enää ei näin tee! Sai poistaa paksuimmat shimmit veks puoliltaan - vänkärin puolelta lisäksi vielä ohuen. Suurkiitokset seikkaperäisistä ohjeista!

Samalla huomasin raidetangon vääntyneen hieman, mistä johtuen kulmat ovat persiillään - eturenkaat harittaa liikaa (varmaan 1,5 cm). Pitää säätää ne kohdilleen parin millin haritukseen, niin eiköhän turhat hötkyilyt häviä.

-TimoV

"Dieselit ovat köyhiä varten!"
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
O: PTO Rangen/Discon/Defen LT230-jakolaatikkoon Ahosensetä O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 8 11.10.2007 07:25
Discon ja rangen takatukivarsien vaihto ristiin? Jare Tekniikka & Jutustelu 4 25.06.2007 16:30
Discon ja Rangen takatuen ero?? Tekniikka & Jutustelu 2 01.06.2007 12:53
Rangen/discon jakolaatikko Tekniikka & Jutustelu 3 04.01.2006 23:09
O: Discon/Rangen vannesarja JSG O/M/V Muut 0 06.09.2005 07:56


Sivu luotu: 08:57 (GMT +2).