Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 26.07.2005, 11:01
swamber:n Avatar
swamber swamber ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 05.09.03
Sijainti: Vihanti, Finland.
Viestit: 680
Perusasetus

Lainaus:
quote: vakio kytkin käyp luistamaan turbon astelma ja kytkin ja vauhtipyörä niin sitten toimii mut 4vaihteiseen lodjuun saa pikkusen sovitella niitä turbon rojuja vauhtipöyrä on 25mm korkeempi kuten myös astelma jää toi kytkimen liike vähän kortille on meinaan pohjassa koko ajan pikkusen sorvia näyttää vauhtipöyrälle niin pääsee eteen päin tai vaihtaa 5vaihteisen lodjun .
Serkkupoika laitto 4 vaihteisen laatikon turbokonneen jatkoksi, joutu muistaakseni vaihtaa pikarin ja painelaakeriki tais olla eri paksunen.

Tuola on jotaki patrollin rappaamisesta. http://www.petrisimolin.com/ThePalst...TOPIC_ID=13850

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
hj-60 turbotus Toni.k Tekniikka & Jutustelu 33 12.10.2009 08:16
HJ-60 turbotus Nerd-O Maasturiprojektit 64 17.03.2009 18:14
l-200:sen turbotus maasteri Tekniikka & Jutustelu 4 16.11.2006 22:09
3B turbotus Tekniikka & Jutustelu 1 27.09.2006 10:28
Turbotus jansku Tekniikka & Jutustelu 8 07.12.2003 19:28


Sivu luotu: 16:26 (GMT +2).