Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 24.07.2005, 15:34
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Tosiaan noihin Saabin museogarretteihin en koskisi, ellei nyt satu löytämään bränikkää yksilöä puoli-ilmaiseksi (mahdotonta). Fiksu vaihtoehto voisi löytyä mitsun tuotannosta, TD04HL-15G esim. Pienempikin tosin riittäisi, kun tuossa riittää hönkä bensakoneissa lähemmäs kolmeasataa kaakkia, vaikka spoolaakin suhteellisen pienellä virtauksella. Noita saa ruotsista uusina, rempattuína ja sopivasti käytettyinä hintaluokassa n. 300-550€. Pienempiä vielä halvemmalla.

Isompien pyörien myötä kaipais kyllä itsekin vähän lisää voimaa, mutta tuo ahtaminen löytynee projektilistalta sitten joskus myöhemmin. Jos nyt sais tuon Datsunin edes leimakuntoon ensin. Mitenkäs muuten vakiokytkin kestää noissa vapareissa? Vakio turbokiisselissä lienee eri asetelma ainakin?

Note! This message was posted anonymously!

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
hj-60 turbotus Toni.k Tekniikka & Jutustelu 33 12.10.2009 08:16
HJ-60 turbotus Nerd-O Maasturiprojektit 64 17.03.2009 18:14
l-200:sen turbotus maasteri Tekniikka & Jutustelu 4 16.11.2006 22:09
3B turbotus Tekniikka & Jutustelu 1 27.09.2006 10:28
Turbotus jansku Tekniikka & Jutustelu 8 07.12.2003 19:28


Sivu luotu: 06:26 (GMT +2).