Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 21.07.2005, 14:22
SoSo SoSo ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 15.08.04
Sijainti: Tampere, Finland.
Viestit: 1.938
Perusasetus

[quote]quote:
Lainaus:
Olen myös miettinyt tuota kone asiaa ja tottahan se on että jenkki kaseista voimaa saa kohtuu rahalla. ovat vain niin painavia, ihmettelen myös miksei formula puolella käytetä mekaanisia ahtimia. tai en ole niitä niissä nähnyt nykyäänhän niitä on saatavana monen kokosia 4 koneisiin pienempiä jne. kyllä rangen koneesta sopivalla ahtimella 500 hp irtoo.

Kyllähän koneesta kuin koneesta saa ahtimella (ja kaasuilla) helposti huimia tehoja irti, eri asia onkin sitten kestääkö, ja jos ei kestänytkään niin paljonko tuleva remontti maksaa..? Nämä on sellaisia kysymyksiä joita kannattaa miettiä konetta valittaessa ja sitä sitten virittäessä...

Tässä pointti jota tarkoitin miksi laittaa turboa yleensäkkään autoon jolla ajetaan kohtuu hiljaisissa tietysti pois lukien diesel koneet jotka kestävät turbotusta paremmin.
Eli lähtisen liikkeelle "sopivan kokosesta" 4koneesta (2.4L) tai pienestä 6koneesta vois olla tuossa susukin painoisessa autossa paras.
Tietysti remminllä tai rotrex "ahtimella" pääsee tuosta lämmöstä mutta kestävä ja toimiva kone tarvii € pinkkaan

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Paineilmaa "talliin", vinkkejä, ehdotuksia? Revolver Tekniikka & Jutustelu 33 16.08.2005 20:57
ehdotuksia BJ:N tekniikaksi..? Tekniikka & Jutustelu 23 03.02.2004 09:38
Suzukin jousien pohjaanlyöntikumet ( ehdotuksia ) Tekniikka & Jutustelu 6 30.01.2004 22:36


Sivu luotu: 13:17 (GMT +2).