Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #13  
Vanha 20.07.2005, 08:13
Sag Sag ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 22.08.04
Sijainti: Lahti +25km, .
Viestit: 47
Perusasetus

Totta ihmeessä joku ahdettu kevyt pata. Suotta luopua suzukin parhaasta ominaisuudesta eli keveydestä asentamalla siihen joku malmikasa keulalle. Turbokoneen kanssa välityksiä saisi ilmeisesti olla offikäyttöön reilusti, jotta voidaan pysyä tehoalueella pienemmissäkin nopeuksissa?

Volvon koneisiin vaan on ongelmana laatikot, kun noi M4x-sarjan laatikot ei tuppaa kestämään vakiona kovinkaan suuria tehoja. Ainoa kestävämpi "bolt-on" ratkaisu taitaa olla M90 lodju (oisko ollu 940 turboissa tms?) ja nuokin perkuleet tuppaa maksamaan aika paljon.

Tosin tekijämiehellehän toisen laatikon sovittaminen koneen perään ei varmaan ole ongelma? Esim. Bemareiden isot getragit kestää vaikka mitä ja automaageista sitten noi jenkkivehkeet vahvistettuna taitaa olla melko kestäviä.

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Paineilmaa "talliin", vinkkejä, ehdotuksia? Revolver Tekniikka & Jutustelu 33 16.08.2005 20:57
ehdotuksia BJ:N tekniikaksi..? Tekniikka & Jutustelu 23 03.02.2004 09:38
Suzukin jousien pohjaanlyöntikumet ( ehdotuksia ) Tekniikka & Jutustelu 6 30.01.2004 22:36


Sivu luotu: 21:55 (GMT +2).