Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #3  
Vanha 15.07.2005, 12:04
Pasi Pasi ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 12.03.04
Sijainti: Pornainen, Finland.
Viestit: 340
Perusasetus

Lainaus:
quote:
tapahtuu seuraavaa: tulee normaalia selvästi voimakkaampi veto (siis lisää voimaa), paineet putoaa tuon vedon ajaksi jonnekin 0,7-0,8 barin paikkeille ja kun tavoitenopeus on saavutettu, paineet palautuu bariin ja veto palautuu normaaliksi. Tuota kestää vain pari kolme sekuntia kerrallaan (eli kunnes nopeus on takaisin asetusarvossaan).
Momentinmuunnin pysyy kaiken aikaa lukittuna eikä nopeusmuutokset ole kuin parin kolmen kilometrin luokkaa.
Mitäköhän tuolloin tapahtuu?
Arvaus: Ruisku ruuttaa lisää polttoainetta laskien samalla turbon paineita??

Mistään en mitään tiedä, mutta voisko olla noin? Ja jos on niin miksi noin tapahtuu? Joku viisaampi valaiskoon...

Entäs jos itse ajelet tasakaasulla, siis ilman vak.nop.säädintä niin nouseeko turbon paine ensin samoin ylämäen alkaessa? Ja jos sitten painat kaasupoljinta, niin tapahtuuko sama kuin tuossa yllä kerrot? Ja jos ei, niin:

-osaako siis vak.nop.säädin ruuvata turboon lisää painetta ja jos ei se riitä, niin sitten kaasuttaa normaalisti?

--
T: Pasi & Pajero -89 3.0V6 LWB

Edited by - Pasi on 15/07/2005 13:07:02
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
O:Pajeron U-pultit vepele O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 18.01.2007 21:43
M: Pajeron takalehtijouset RHR O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 19.07.2006 12:37
Pajeron kallistusmittari. Micco Tekniikka & Jutustelu 11 12.06.2006 20:26
Pajeron vetarimurskaa. luppakorva Tekniikka & Jutustelu 7 12.06.2006 10:03
Pajeron 3l V6 Tekniikka & Jutustelu 10 20.06.2005 12:04


Sivu luotu: 02:19 (GMT +2).