![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#24
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
-iskutilavuushan saa muuttua max. 25 % suurimman vertailumoottorin iskutilavuudesta -teho saa muuttua max. 20 % tehokkaimmasta vertailumoottorista -paino saa muuttua max. 20 % painavimmasta vertailumoottorista, jos yli 10 % tulee massaa kompensoida siirtämällä varusteita tai keventämällä korin osia -> vertailumoottoreita voi siis käsittääkseni olla vaikka 3 kpl Ja: -ahtamattoman moottorin teho on se mitä siinä sen teknisten tietojen perusteella on (moottorin koodi), imukonetta siis on turha penkittää -turbotettu moottori ei vaadi sen kummempia lupia, tehosta tehonmittaustodistus jos moottori ei ole alkuperäinen (esim. turbotettu jälkeenpäin tai cuuleri tai turbo vaihdettu erilaiseksi) -dieselissä päästötason selvittämiseksi riittää käytönaikainen mittaus, bensamoottorin vaihdossa tarvitaan selvitys päästötasosta 1.7.87 jälkeen käyttöönotetussa tai asennettava katalysaattori. Ongelmia: -akselimassa edessä ylittyy, esim. SJ410:ssa käytetään sen massoja = menee helposti yli isommalla moottorilla. Valmistajan sallimia massoja ei saa ylittää. -AKEn mielestä SJ413 ja Samurai eivät ole samaa mallisarjaa (eri tyyppikoodi) = tarvitaan selvitys maahantuojalta että ne ovat (näyttäisi P. Keskinen jo tuumanneenkin tuossa aiemmin) |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M Suzukin osia. | HRD | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 8 | 04.06.2008 21:16 |
m:suzukin takapenkki | vertti | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 4 | 09.12.2007 19:54 |
Myyty Suzukin rättikatto | Norrena | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 09.10.2007 18:42 |
Suzukin räjäytyskuvia | Jukkapoika | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 04.10.2007 21:17 |
o: suzukin | luke_L | O/M/V Muut | 0 | 14.11.2004 21:52 |