Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #7  
Vanha 05.07.2005, 16:18
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

No niin,olen taas hivenen viisaampi,kun pistäydyin parinkin eri katsastusmiehen kanssa tarinoimassa tästä aiheesta.
Onneksi heitäkin on tullut ihan kiitettävästi tutuiksi tässä vuosien varrella touhutessani noiden vanhojen harrasteautojen parissa.
Asiallista palvelua sain,ja yhdessä tsekkasimme koneelta ko. ajoneuvoa koskevat tiedot rekisterinumeron perusteella.(sattuipa sopivan hiljainen hetki,kun yksityisellä konttorilla kävin)
Ja kyllähän nyt auton rekisteriotteeseen merkitty oma painokin menee yli tuon 1800 kg:n rajan,jotta eihän tuossa nyt sen puolesta ongelmia ole.

Elikkä täytyypä auton hankittua tekaista tuo "huoltoauto-muutos" ja katsoa muutoinkin mitä auto on "syönyt" jotta pääsee konttorille tarjoamaan ja leiman hakuun.

Eipähän tuota harrastekalustoa koskaan liikaa ole - ja eka tuonkaltainen maasturi se minulle olisi...Tuumasta toimeen!

Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
TuontiPajero huoltoautoksi Tekniikka & Jutustelu 2 20.11.2007 19:57
Hdj-80 huoltoautoksi Tekniikka & Jutustelu 2 05.12.2006 11:52
Huoltoautoksi Savis Tekniikka & Jutustelu 2 27.07.2006 14:10
Blazer huoltoautoksi? SukiSuki Tekniikka & Jutustelu 7 08.01.2006 13:30
Puolihullu kysymys 2+3 pakusta SauliS Tekniikka & Jutustelu 7 29.10.2004 11:24


Sivu luotu: 19:18 (GMT +2).