Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #4  
Vanha 05.07.2005, 12:10
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Niin,näinollen mikäli tuon kulkupelin voisi muutoskatsastaa ns. huoltoautoksi,niin pääsisin kattokorotuksesta eroon,jolloin puolestaan auton käyttömahdollisuudet paranisivat olennaisesti sen mahtuessa jopa autotalliinikin.

Ja koska huoltoautonahan ei tuota kattokorotusta edellytetä,niin korokekatto saisi lähteä.(tietenkin tuo kattoon leikatun reiän paikkaus,sekä naamiointi olisi aivan oma lukunsa,mutta eiköhän siitä selvittäisi kunnialla,ja viimeisteltäisiin näteillä kattokaiteilla.)

Mitenkäs se mahtoikaan olla,edellytettiinkö huoltoautolta tuota 1800kg.(1875) omapainoa,en nyt satu muistamaan mitä Wagon otteeseen merkitty omapaino mahtoi olla - ikäänkuin muistelisin sen kuitenkin olleen hieman alle 1800 kg.

Kyllähän nyt auton oikeilla varusteilla lihottaisi nopeastikin.

Lienee viisainta etsiä järkevä,ja yhteistyökykyinen katsastusmies...

Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
TuontiPajero huoltoautoksi Tekniikka & Jutustelu 2 20.11.2007 19:57
Hdj-80 huoltoautoksi Tekniikka & Jutustelu 2 05.12.2006 11:52
Huoltoautoksi Savis Tekniikka & Jutustelu 2 27.07.2006 14:10
Blazer huoltoautoksi? SukiSuki Tekniikka & Jutustelu 7 08.01.2006 13:30
Puolihullu kysymys 2+3 pakusta SauliS Tekniikka & Jutustelu 7 29.10.2004 11:24


Sivu luotu: 02:56 (GMT +2).