Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 05.07.2005, 06:30
uretaani uretaani ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+

Rekisteröitynyt: 07.01.05
Sijainti: Karjaa
Perusasetus

Ei minun mielestä tarvi olla tilaa niin paljon huoltoautossa. Sullahan varmaan on jonkinlaista kiinteistöhuoltoa, että pitää päästä parkkihalleihin yms... Luulen, että sen jopa saisi lyhentääkin. En ole ottanut selvää mistään, tämä vain perstuntumalla... Sitäpaitsi YMPÄRIAJETTUNA se katto meni kasaan...

Samalla tavalla nuo lait ja asetukset on tehty, kieroilemalla siten, että joutuisi maksamaan valtiolle mahdollisimman paljon.

Laita vaan kuntoon ja ota katto pois. Kyllä se jotenkin sutviutuu.

Lainaus:
quote:
Minulle olisi tulossa vaihtokaupassa tuollainen vanha wagoneer valmetin dieselkoneella,auto on poistettu rekisteristä,mutta kaikki paperit ovat kyllä ok.
Auto on aikoinaan muutoskatsastettu kattokorotuksella pakettiautoksi,ollen rekisteröity kolmelle hengelle.

Kuinka mahtaa olla,voineeko tuosta kattokorotuksesta luopua,ja nykysääntöjen puitteissa rekisteröidä tuon härvelin huoltoautoksi.
Ensimmäinen käyttöönottovuosi on 1980,eli autohan on ollut tuolloin autoverosta vapaa maahantullessa.

Auton tekniikka on remontoitu täysin,joten lieneekö tuossa ajatuksessani mitään järkeä,vaan pitäneekö moinen härveli säilyttää tuollaisenaan eli korkeakattoisena pakuna.

Note! This message was posted anonymously!
Älähän huoli.
Vastaa lainaten

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
TuontiPajero huoltoautoksi Tekniikka & Jutustelu 2 20.11.2007 19:57
Hdj-80 huoltoautoksi Tekniikka & Jutustelu 2 05.12.2006 11:52
Huoltoautoksi Savis Tekniikka & Jutustelu 2 27.07.2006 14:10
Blazer huoltoautoksi? SukiSuki Tekniikka & Jutustelu 7 08.01.2006 13:30
Puolihullu kysymys 2+3 pakusta SauliS Tekniikka & Jutustelu 7 29.10.2004 11:24

Sivu luotu: 03:31 (GMT +2).