Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #4  
Vanha 08.06.2005, 09:37
Paavo Paavo ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 16.01.03
Sijainti: Oulu, Finland
Viestit: 4.363
Perusasetus

Kyllä akselin saa vaihtaa, samoin kuin alustan (esim. vankkurinjousista vietereiksi), mutta jos harkitset vakavasti niin kannattaa tutkia huolella. En pikaisesti löytänyt finleksistä tarkempaa faktaa, ei oo tällä koneella aiheeseen liittyviä linkkejä, mutta muistaakseni akselin vaihdossa saa raideleveys muuttua korkeintaan 10cm, akseliväli vähemmän (tuuman?), ja uusien osien pitäis olla varmaan ainakin samanpainoisesta autosta (kokonaispaino ja akselipaino), ja helpointa olis jos jarrut olis samantyyppiset.

Sitten tuli mieleen että kannattaa varmistaa että uuden akseli perä pyörii samaan suuntaan kuin vanhassa, mutta oliko se niin että mese on ainoa epänormaali (kardaanit pyörii eri suuntiin) ja muut normaaleja.

-Paavo

"There are only 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't."
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Runneriin jäykkä etuakseli?? Tekniikka & Jutustelu 3 20.08.2007 10:31
Pajeroon jäykkä etuakseli panda Tekniikka & Jutustelu 1 16.01.2007 21:19
Jäykkä etuakseli Runneriin? -Jussi- Tekniikka & Jutustelu 11 26.01.2006 22:45
O:Hilux jäykkä etuakseli (4,56) SuurSyömäri O/M/V Muut 0 06.09.2005 20:07
Jäykkä kaasupoljin. nepa Vuosimallit 1984-1996 0 07.10.2002 10:30


Sivu luotu: 15:36 (GMT +2).