![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Kyl se casteri kait vähenee Jeepissäkin, mut ei kovin paljon.
Ylätukivarret on jonkin verran lyhyemmät kuin alatukivarret. Mulla korotussarjassa tosiaan tuli uudet reilusti järeämmät ja vähän pidemmät alatukivarret eteen ja taakse. Omassani en oo muuttanut panhardin kiinnityspaikkaa, eli perusasennossa akseli ei oo keskellä, mutta sisäänjoustossa akseli menee keskelle eli molemmilla renkailla on sama tila käytettävissä. Muuten toisen puolen rengas ottaisi kiinni ulkoreunaan ja toisen puolen rengas taasen sisäreunaan. Riippuu tietty renkaasta ja vanteesta, mutta itelläni on sen verta tiukat sovitukset et näin mulla. ![]() - Finnish Jeep Driver's Club ja Jeep ZJ, kun haluat purjehtia mukavasti mättähältä mättähälle. - www.fjdc.org www.PaHaMa.com www.OffRoadOulu.com |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
hj-61 korotus | Nutti | Maasturiprojektit | 17 | 18.01.2008 16:39 |
HDJ:n korotus | IVP4x4 | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 14.09.2007 06:45 |
LJ:n korotus | Suitsa-Man | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 11.04.2007 14:30 |
Korotus | Offimatti | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 18.07.2006 15:45 |
Korotus | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 06.12.2005 17:03 |