Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #7  
Vanha 02.06.2005, 07:36
Joukka:n Avatar
Joukka Joukka ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 03.06.04
Sijainti: Espoo, Finland.
Viestit: 619
Perusasetus

Kyl se casteri kait vähenee Jeepissäkin, mut ei kovin paljon.
Ylätukivarret on jonkin verran lyhyemmät kuin alatukivarret.
Mulla korotussarjassa tosiaan tuli uudet reilusti järeämmät ja vähän pidemmät alatukivarret eteen ja taakse.

Omassani en oo muuttanut panhardin kiinnityspaikkaa, eli perusasennossa akseli ei oo keskellä,
mutta sisäänjoustossa akseli menee keskelle eli molemmilla renkailla on sama tila käytettävissä.
Muuten toisen puolen rengas ottaisi kiinni ulkoreunaan ja toisen puolen rengas taasen sisäreunaan.
Riippuu tietty renkaasta ja vanteesta, mutta itelläni on sen verta tiukat sovitukset et näin mulla.



- Finnish Jeep Driver's Club ja Jeep ZJ, kun haluat purjehtia mukavasti mättähältä mättähälle.
- www.fjdc.org www.PaHaMa.com www.OffRoadOulu.com
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
hj-61 korotus Nutti Maasturiprojektit 17 18.01.2008 16:39
HDJ:n korotus IVP4x4 Tekniikka & Jutustelu 2 14.09.2007 06:45
LJ:n korotus Suitsa-Man Tekniikka & Jutustelu 6 11.04.2007 14:30
Korotus Offimatti Tekniikka & Jutustelu 8 18.07.2006 15:45
Korotus Tekniikka & Jutustelu 1 06.12.2005 17:03


Sivu luotu: 00:31 (GMT +2).