Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #6  
Vanha 21.05.2005, 07:01
Ahosensetä:n Avatar
Ahosensetä Ahosensetä ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 01.10.04
Sijainti: Marttila, Finland.
Viestit: 4.066
Perusasetus

Ratin hitsaus ei ole tehtaan jäljiltä.

Jos ratti on vinossa, niin joku ohjauksen tangoista tai pyöränripustus on taipunut. Samalla luultavasti auraus on poskellaan, mutta se on vain seuraus, tuskin syy.

Pajeron etupää on vähän hankala tuon tutkimiseen, mutta hae taipuneita osia ja vertaa eri puolien mittoja, jos kerran tälli oli vain toisella puolella. Älä ensin usko mitään suoraksi, vaan epäile kaikkea. Et sanonut kummalle puolelle ratti on vinossa. Sitä voi vähän päätellä mihin suuntaan joku on pettänyt.


T, Antti

Edited by - Ahosensetä on 21/05/2005 08:14:06
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
tasapainot ei pysy vanteissa.... Castrol Tekniikka & Jutustelu 22 31.08.2007 13:43
Bj:n etuveto ei pysy päällä!! Tekniikka & Jutustelu 5 20.04.2006 18:19
Ei pysy 4wd päällä KajdePuu Tekniikka & Jutustelu 7 16.02.2005 14:50
Ei pysy Bertta tiellä Eskimo Tekniikka & Jutustelu 13 16.11.2004 12:19


Sivu luotu: 13:06 (GMT +2).