![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#16
|
||||
|
||||
![]()
Etupäässä oma iskari on paras - siinä etupäässä kun ei liikevara kauheesti kasva vaikka korottaa.
Taakse sitten tosiaan jokkut jenkin iskarit, mittanauha hommiahan nuo on. Buick Lesabressa ainaskin kuulemma on iskarit jokka on toooosi hyvät nivan perään. Omatkin saattaa toimia ihan hyvinkin jos nostaa akselissa olevaa iskarinkiinnikettä mut sit täytyy testailla tarkkaan ettei iskari pääse pohjaamaan, sillon vääntyy iskarin kiinniketapit ja POKS! VAZ-2121 ВАЗ НИВА http://sorono.tk |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Kuinka tulkitaan öljynpainemittarii? | Nerd-O | Tekniikka & Jutustelu | 29 | 15.06.2005 11:06 |
kuinka vanha olet? | las-c | Chit-Chat | 73 | 12.04.2005 06:58 |
Kuinka tarkkaa se on? | JiiPee | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 04.07.2004 23:46 |
Kuinka ankkuroit Dakotan | Intiaani_Chief | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 13.05.2004 09:16 |
Kuinka kiihtyy? | Yleiset | 2 | 10.04.2003 23:30 |