![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Helpompi manuaali on vaihtaa automaagiksi kuin toisinpäin. Helpointa vaihtaa tomaatti jossa on jakis valmiina kiinni niin ei tartte ihmetellä että onko sopivat akselit molemmissa.
Kytkinpoljin ja pääsylinteri pois. Vaihteenvalitsimen kanssa on kaksi vaihtoehtoa, joko vaihtaa ohjauspylvään tomaattiversiosta, tai sitten ruuvaa lattialle shifterin, Hurst tms. Tomaatti vaatii jäähdyttimen, voi olla että nykyisessä on valmiina liitännät, tai sitten vaihtaa syylärin missä on, tai asentaa ison jäähdyttimen syylärin eteen. Kartaaneita joutuu ehkä lyhentämään/pidentämään. Heikki H. ================================================== Chevrolet K5 Blazer 6.2D+TH700+NP205+D44+12bolt |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Blazerin kunnostusta | Blazeri | Maasturiprojektit | 53 | 21.03.2009 11:32 |
Blazerin snorkkeli? | NBRT | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 28.03.2008 13:12 |
O: Vetolevy Rangen 3.5 EFI automaattiin | Ahosensetä | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 7 | 10.11.2006 18:34 |
M: blazerin osat | Nutti | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 4 | 12.10.2006 21:55 |
m:blazerin osia | tiku83 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 8 | 12.05.2006 19:36 |