![]() |
Blazerin manuaalista automaattiin
Elikkä minkälainen homma olis vaihtaa K5 -89 bensaBlazeriin man.askin tilalle automaatti?? mahdotontako??
Toinen kysymys: cruise ei toimi... mitään vakiovikaa niissä, missä???? |
Helpompi manuaali on vaihtaa automaagiksi kuin toisinpäin. Helpointa vaihtaa tomaatti jossa on jakis valmiina kiinni niin ei tartte ihmetellä että onko sopivat akselit molemmissa.
Kytkinpoljin ja pääsylinteri pois. Vaihteenvalitsimen kanssa on kaksi vaihtoehtoa, joko vaihtaa ohjauspylvään tomaattiversiosta, tai sitten ruuvaa lattialle shifterin, Hurst tms. Tomaatti vaatii jäähdyttimen, voi olla että nykyisessä on valmiina liitännät, tai sitten vaihtaa syylärin missä on, tai asentaa ison jäähdyttimen syylärin eteen. Kartaaneita joutuu ehkä lyhentämään/pidentämään. Heikki H. ================================================== Chevrolet K5 Blazer 6.2D+TH700+NP205+D44+12bolt |
Niin ja tuo cruise... Onko se semmonen murikka siinä lokarin päällä? Ehkä siinä vuotaa alipaineletkut, tai hapettunut liitäntä jossain. Mittari kuitenkin toimii? Yhdessä koslassa oli tommonen, mut ei tullut sitä koskaan korjattua.
Heikki H. ================================================== Chevrolet K5 Blazer 6.2D+TH700+NP205+D44+12bolt |
Sivu luotu: 07:02 (GMT +2). |