Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #9  
Vanha 13.05.2005, 07:39
turakki turakki ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 28.11.03
Sijainti: Hämeenkyrö, Finland.
Viestit: 939
Perusasetus

Hämmennetäämpä selvää soppaa.

Irrallinen alipainepumppu + scanian laturi. Tuommoinen vanha bussin laturi lienee riittävän tehokas, eikä mitenkään hirvittävän kokoinen, kokoluokka muistaakseni vastaava kuin hj:n laturi + pumppu. Tosin tuplajärjestelmä on tietyllä lailla varmuusjärjestelmä. Itse vieroksun pitkiä remmejä ja useampia laitteita samalla hihnalla. On ollut hivenen onkelmia noiden tehtaan härveleidenkin kanssa. Katselin purkurilla kyllä 3 tai 4 uraista siivapyörääkin, josko lähtisi virittelemään.

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Mitä eroa Fedimalla ja Insalla? Tekniikka & Jutustelu 34 10.11.2007 12:00
Mitä eroa dl-50 ja dl-51 koneilla? Tekniikka & Jutustelu 1 11.10.2006 10:23
mitä eroa volvon ja unimogin porttaaleilla? Tekniikka & Jutustelu 20 27.11.2005 20:44
Mitä eroa? Tekniikka & Jutustelu 1 22.09.2005 08:15
mitä eroa? Tekniikka & Jutustelu 7 14.05.2004 22:13


Sivu luotu: 01:53 (GMT +2).