Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #12  
Vanha 12.05.2005, 20:47
JF JF ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 14.11.03
Sijainti: Espoo
Viestit: 1.786
Perusasetus

Jäljistä päätellen ne on taivutettu särmäyspuristimella. Minusta ihan hyvä ratkaisu teräksen muokkauslujittumisen vuoksi. Olkalaakerin keskitapiksi on sitten sorvattu erikseen sellainen hyrrä joka on prässätty varteen kiinni. Kartioreijät (jako ja koko) tulee tilauksen mukaan, ja raidetangonpäiden kiinnityspisteet on laskettu Ackermannin periaatteiden mukaisesti vastaamaan auton raideleveyttä, akseliväliä ja olkalaakerin kallistuskulmia (tai niin ne väittävät).

Niissä oli kyllä vielä sellainenkin juttu, että alkuperäiset pinnapultit ovat juuri hilkulla tarpeeksi pitkät. Eli periaatteessa voisi itse tehdä vielä pienet upotukset muttereille ja prikoille, tai ottaa parin millin lastun pois alapinnasta, jos ne oikein näteiksi haluaa.

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M: tojota lj 70 logset4f O/M/V Ajoneuvot 6 23.02.2008 15:46
Tarvikepallonivelet ja raidetangot? Viipo Tekniikka & Jutustelu 6 04.06.2007 21:05
tojota kelkka Tekniikka & Jutustelu 0 06.10.2006 17:09
M tojota lj-70 O/M/V Muut 15 25.12.2004 16:44
m: V 6 tojota bj arska4x4 O/M/V Muut 16 25.11.2004 23:47


Sivu luotu: 09:31 (GMT +2).