Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #10  
Vanha 03.05.2005, 22:02
Pauli:n Avatar
Pauli Pauli ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 06.02.03
Sijainti: Helsinki, Finland.
Viestit: 5.091
Perusasetus

Joidenkin autojen simpukkaa säädettäessä moottorin pitää olla käynnissä.
Eikä sitten kannata kiristää liikaa, saattaa mennä ääri-asennoissa välys liian pieneksi ja simpukka jumittaa. Useimminhan se välys on suurin siinä keskivaiheilla, johtuen hampaiden suuremmasta kulumisesta ohjauksen keskivaiheilta.

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
O: Suzuki ohjausvaihde hs O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 5 20.02.2006 21:32
M : Hydrauliohjauksen ohjausvaihde O/M/V Muut 2 29.12.2004 11:00
SJ 410:n ohjausvaihde... Tekniikka & Jutustelu 4 24.02.2004 16:04


Sivu luotu: 14:53 (GMT +2).