![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Suoraan "copy-pastella" tuolta FAQ osiosta... Auton korottaminen on mahdollista tehdä: jousitusta muuttamalla jousia säätämällä jousia takomalla jousia vaihtamalla asentamalla jousen ja akselin väliin tai jousen korin puoleiseen kiinnityspisteeseen asianmukaiset korotuskappaleet M1 ja N1: korkeus saa muuttua suhteessa pyörien keskiöön enintään 51 mm / 2" M1G ja N1G: korkeus saa muuttua suhteessa pyörien keskiöön enintään 77 mm / 3" nostamalla koria rungolta sallittu kaikissa N1G-luokan ajoneuvoissa sallittu M1G-luokan ajoneuvossa, jos omamassa on yli 1500kg kielletty M1- ja N1-luokan ajoneuvoissa maksimikorotus 77mm / 3" korotuspalikoiden ei tarvitse olla tyyppihyväksyttyjä tms. kasvattamalla rengaskokoa ulkohalkaisijaa ei saa suurentaa enempää kuin 51 mm / 2" leveyttä ei saa suurentaa enempää kuin 102 mm / 4" alkuperäiseen renkaaseen nähden huom. halkaisijan kasvattaminen 2":lla nostaa autoa vain 1":n M1- ja N1-luokan ajoneuvoissa kokonaiskorotus on enintään 100 mm. M1G- ja N1G-ajoneuvoissa vastaava kokonaiskorotus on 150 mm. Kattoon tehtäviä muutoksia (esim. pakettiautokorotukset) eivät vaikuta tähän korotuksen määrään. Lisäksi auton leveyden suurentaminen on sallittua enintään 100 mm, eli 50 mm / puoli. Tarkemmat tiedot Finlexistä. Todistetusti " epänormaali käyttäjä ja kohtuuton ylikuormittaja "
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Lj korotusta | Ticru | Tekniikka & Jutustelu | 31 | 16.04.2008 18:03 |
O. Blazeriin korotusta -79 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 13.04.2008 13:37 | |
Korotusta | samisami2 | Chit-Chat | 3 | 16.12.2007 10:40 |
korotusta suburbaniin | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 23.10.2007 18:30 | |
G-Mersuun korotusta | rimini565 | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 15.10.2007 08:54 |