![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() LED polttimot lisäkaukovaloissa?Talliin on kertynyt kasa vanhoja halogeeni-lisäkaukovaloja (mm. Bosch rallye 223 ja Hellan rallye) ja mietin, että maksaakohan vaivaa kokeilla niihin moderneja LED polttimoita? Onko kokemuksia, vai siirrytäänkö suoraan uudemman teknologian LED valoihin ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Minä käytän halogeenilisäpitkissä HID-polttimoita (xenon). Saa parempia värisävyjä, kuten 4300 K. Tehoja saa hyvin kun laittaa 35W polttimon ja 55W ballastin. Toki modernit offroaderit pitää näitä jo niin menneen talven lumina...
Itse koen LEDit rasittaviksi silmille. Toiset on tästäkin varmaan eri mieltä. Ja toki nykyaikaiset LED-lisäpitkät on tehokkaita, tonnilla saa jo kaiketi hyvin LUXeja aikaiseksi. Eikä tarvitse odottaa sekuntia että syttyy...
|
||||
|
||||
![]()
Toistaiseksi kaikki kokeilemani ledipolttimot on ollut roskaa. Myös kalliit.
Mutta jos noita halogeeni lisäpitkiä on jääny joutaviksi, niin laita vaikka YV llä kuvia kun minulle semmoset ehkä menisi.
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
|
|||
|
|||
![]() Bosch rallye 225
Minulla on Bosch Rallye 225 h3 kakkuloissa ebayn 75W xenonit. Ballastit ovat isot erilliset möhkäleet. Näkee kilometriin pistemäisen valokuvion ansiosta, mutta kylmäkäynnistys vaatii 5 sekuntia
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Joskus oli käyttöauton keulalla bilteman 9" lyhdyt philipsin led polttimoilla ja kyllä ne ainakin oli ihan hyvät
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Bilteman 80w polttimot | HAILUXI-07 | Chit-Chat | 22 | 19.01.2013 21:39 |
H11 100W Polttimot | HAILUXI-07 | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 14.09.2012 16:21 |
Myydään Xenon H4 polttimot | MikkoS | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 3 | 04.01.2010 21:45 |
H7 polttimot ja valoteholupaukset | SamiN | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 27.01.2009 22:21 |
hdj:n polttimot | tjl | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 05.09.2008 07:05 |