![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#26
|
||||
|
||||
![]()
Lie fiiun akselit...
Onks ne käytössä sen jälkeen oltkaan, ku kisäjänis sen purki?
__________________
RUMARACING Esla T4 |
#27
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Lainaus:
|
#28
|
||||
|
||||
![]()
eikö JRBOWER tehnyt susukin juuri näin automaatti etuveto corolla,kemppi ja susukin jakis. terari (välikardaani) poikki ja monesti ja huiput oli jossain 35-40 kmh kohdalla.sukisukin akselit ja taisi niissä olla vielä vakiovälityksetkin.
__________________
TEAM KUTUNJUUSTO |
#29
|
||||
|
||||
![]()
Pointtihan koko systeemissä on se että sais sen jakiksen pois välistä. Automaatin perävälitys hoitaa jakolaatikon välityksen virkaa niin saapi yksinkertaisemman ja kevyemmän tekniikan + moottoria taaemmaksi painojakauman tasaamiseksi. Tuolla GENOBIn kuvaamalla tavalla sais kyllä kerralla riittävät välitykset kivikkokikkailuun/jängällä hiipimiseen.
Itse olen syksystä asti metsästäny sopivaa tekniikan luovuttajaa tästä lähialueelta tuloksetta ja olen jo pikkuhiljaa kääntymässä takaisin perinteiseen voimansiirtoon. |
#30
|
||||
|
||||
![]()
Mites teitillä oli tehty se etuveto,takaveto, ei veto kytkentä?
eikos se ollut jotenkin kardaanissa, vai muistanko oikein? Lainaus:
|
#31
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Maastossa,kivillä jne todella upea ajaa koska se automaatti ja välitykset antoivat todella upean väännön. Miinuksena se et sen automaatin takia ei tuntenut et koska "voima" loppuu, esim jos kaikki pyörät oli jumissa niin se väänsi yleensä sen väli-kardaaninsa paskaks...
__________________
"ja taas kartaani pa***na!!!" POWER TEAM team PÖRÖ POWER |
#32
|
|||
|
|||
![]()
Nostetaans vähä..
Oli aijemmin puhe jo 850 yms volvon tomaatista.. Onko kellää tietoa onko siinä kuinka paljo sähköä? Sama loota vissiin ekoissa s80 yms. Tulisi härveliin ja nytte on tojotan camryn moottori ja tomaatti. Siinä ilman sähköä ei käytä 3 vaan pukkaa suoraan 4. Laittaisin seuraavaanki rojektiin saman lootan mutta voi olla et jos sinne 400-500nm rykäsee niin taitaa antautuo. Eli pitäisi olla kestävä etuveon tomaatti.. Tuloo joko mb 220cdi tai 270cdi jatkeeksi pyöräkuormaajaan.. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
3K tekniikka | Poor | Tekniikka & Jutustelu | 17 | 04.07.2010 10:17 |
M: BMW TD tekniikka. | iroc | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 8 | 14.02.2007 22:41 |
Suzukin jakolaatikon etuvedon pikkulaakerin vaihto | jnu | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 17.10.2006 14:47 |
M/V KE-20 Tekniikka | Poor | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 21.09.2006 18:41 |
m: Mj / Xj tekniikka | Jeeper | O/M/V Muut | 0 | 21.07.2003 17:47 |