Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Temutin
K
Eli sieltä puuttui sokka, sehän jo vaikuttaa aika paljon tohon rattilukon toimintaan..
Mutta autoon on vaihdettu kuulemma koko pylväs ja vanha osa tuli mukana..
Vanha on ilman tilttiä ja paikoillaan oleva tiltin kanssa..
Eroa on siis..
Tämä oli autossa kiinni..
Tuo jousi sopi tuonne vanhaan laakeri melko hyvin ja taas uudessa (autossa) on laakerin päällä joku kuppi ja tuntuu, että tulee liian pitkä paketti..
Onko tämmönen kanssa kukaan paininut?
|
Tää muovihimmeli on tiltittömästä, samoin tuo rattilukon "sakara"levy.
Eivät käy tilttitolppaan, vaan pitää olla "kuppimainen" sakaralevy ja sille sopiva upotettu vilkunpalautuskikkare. Siis tuo torven kontaktilevy/jousen pesä..
Samat ongelmat omissa GM rattitolpissa, Osia sekoiteltu..

Tai Saginaw nuo vanhemmat tolpat kaikki on tehnyt GM/Mopar/AMC vehkeisiin..