Discossa ja P38:ssa on erilaiset liitännät, ja pari milliä letkun halkaisijassakin eroa. P38:n pusseihin on pistoliittimet, Discossa oli liitäntäkin erilainen, olikohan jopa kierteellä liitokset, pitäisi tarkistaa irrallisista osista...
Vierestä tuli seurattua, ja välillä osallistuttuakin kun yhtä Discoa purettiin jonka takaosasta myöhemmin jalostui kevytperävaunu, siitä pussit korvattiin rautajousilla. Pusseille lähtevät letkut ainakin venttiilipaketin päässä oli kierrettävillä liitoksilla, pusseihin taidettiin tuolloin jättää letkut kiinni. On nekin tallissa tallessa, mutta hieman piilossa. Yhdet "purkupussitkin" tuli talliin, niistä oli tylysti katkaistu letkut vaivautumatta tutkimaan irtoaisiko ehjinä...
**************

Tuommoinen kuva löytyi workshop manualista. Itse pussi on yläpäästä kahdella jousiklipsulla kiinni, alapää suoraan akselissa josta irtoaa kun pussia kiertää 90 astetta. Klipsuihin ehkä työkalua tarvitsee, ja putkiliitokseen, muuten menee pussinvaihto ihan käsipelissä...