Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 17.07.2024, 20:49
Säätäjä_setä:n Avatar
Säätäjä_setä Säätäjä_setä ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 07.12.08
Sijainti: Espoo
Viestit: 766
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja allu446 Näytä viesti
Tere

Olisin kysellyt onko kellään tullut jameksen väriä ral-kartassa tai vastaavassa vastaan? Ilmeisesti CAT:in jollain sävyllä maalailtu täällä, mutta olisko esim tuo RAL 1003 lähelläkään?
Aikoinaan selvittelin samaa. Länkkäriltä ainoa vastaus oli, että James väriä saa meiltä. Samaan päädyin, että tuo RAL1003 olisi ollut lähellä. Kone kuitenkin tuli paikkamaalattua CAT keltaisella mitä löytyy IKH:n hyllystä.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Kokemuksia kaivataan Suzuki grand vitarasta. GrapL Chit-Chat 2 28.04.2017 08:32
Aga tig neuvoja kaivataan. Pecos Tekniikka & Jutustelu 6 27.03.2007 18:28
Kokemuksia Super Swamper LTB:stä kaivataan okkiM Tekniikka & Jutustelu 16 07.08.2006 19:08
Vinkkejä / kokemuksia kaivataan ttimonen Tekniikka & Jutustelu 71 11.09.2005 10:15
Kokemuksia offimiehiltä kaivataan : PMR puhelimet! Hujane Tekniikka & Jutustelu 15 03.11.2004 20:03


Sivu luotu: 14:35 (GMT +2).