![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Se on 380:nen ja k-jetronic tosiaan.Pientä hienosäätöä kaipaa vielä.ongelma tuntuu olevan siinä lämpöregulaattorissa,kylmänä käy kovilla kierroksilla ja laihalla.lämmetessä rauhoittuu ja katsastuksessa säädettiin seokset lämpimänä kohdalleen ja käy hyvin.mut kävin yks päivä pienen lenkin kadulla ja kone ei lämmenny normi lämpöihin ku oli niin saatanan kylmä,vetojakaan ei ollu yhtään.Kotona otin pari tulppaa irti ja oli ihan valkoset eli laihalla kävi.Järjestelmäpaine ja ohjauspaineen oon säätäny mittarilla lämpimänä arvoihin.Mutta kylmänä ohjauspaine liian korkea ja siitä syystä käy laihalla.Ongelma on lämpöregulaattorin piimetalliliuskassa joka säätää kylmänä ja kuumana seoksen määrää tai paremminkin vastapainetta.Ja kun se ei toimi oikein niin vaikea saada säätöihin,mut enköhän mä jotain keksi. Tarvis vaan saada jostain jotkut paremmat renkaat et vois vähän koeajella ku noi on tosiaan hengenvaaralliset liukkaalla. Täytyykin mitata mahtuuko toi rengas teijopesuriin,työmaalla meinaan on sellanen.sit jos viel lainais jostain kuvioleikkurin niin jos vähän paranis.
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
Renkaiden pehmentämiseen helpoin ja halvin tapa lienee jarruneste. Eli halvinta jarrunestettä (ei DOT5!) suihkepulloon ja renkaat reilusti märäksi. Antaan viikon verran vaikuttaa, jolloin varmaan kumit ovat jo pinnasta kuivat ja melko tavalla pehmeämmät. Ja jos ei kertakäsittely riitä, niin toistaa. Jos saa emännältä anastettua suihkepullon, ei jää kokeilun hinnaksi kuin kymppi jarrunesteeseen ja puoli tuntia työaikaa.
Olen tuolla keinolla saanut koppuroituneet rataprätkän renkaatkin taas toimiviksi, samoin ihan käyttöautojen vanhoja renkaita olen elvytellyt ja selkeän eron huomannut. Ja jos ei riitä aika odottaa että kumi kaiken jarrunesteen imee, on painepesurilla näppärä suhauttaa ylimääräiset pois pinnasta, niin eivät roisku pitkin autoa ajellessa. |
#3
|
||||
|
||||
![]() On hieno
Aikansa se otti, mutta kyllä nyt kelpaa
![]()
__________________
Salon seudun OFF ROAD Ry |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Kenen valmistajan on noi alumiinivanteet? Minkä kokoiset ja mikä ET?
|
#5
|
|||
|
|||
![]()
Compotive 8x15 ET lukua en ny muista,voin kattoa joku päivä,ne on aika kevyet.
Noilla 12.5 leveillä renkailla auton kokonaisleveys jää juur alle 1900. Tein noi 5x5 pulttijakoisista,eli vanhat holkit pois,jyrsinkoneella reikiä 3mm suuremmiksi ja samalla 1.5mm siirto.Sitten vaan sorvaten uudet isommat holkit,prassillä paikalle ja uusi pulttijako on valmis.Keskireikää muistaakseni myös hieman suurensin.Hieman työtä mut saimpahan mitä halusin. |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Hienot on jos joskus olet luopumassa, niin täällä oli kiinnostunut
|
#7
|
|||
|
|||
![]()
joo omasta mielestä myös ihan jees näköset,ja eipä noista voi luopua niin kauan ku mersu on. Tarvis jostain löytää jotkut 16 tuumaset alut et vois koittaa tehä Beadlock kisa aluvanteet.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
HD miehen tarina | jeepisti | Chit-Chat | 12 | 02.03.2008 19:09 |
Tuning tarina.net | Juniori83 | Linkit | 2 | 23.03.2004 14:40 |
Tyly tarina | RonJeremy | This And That | 0 | 18.12.2003 17:36 |
Koodarin tarina | petris | This And That | 6 | 26.08.2003 10:56 |
Tarina | SamppaFIN | Jokes | 0 | 04.01.2003 06:48 |