![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Juu kauan se vei,no oli siinä pari väli projektia,muutama suzuki pari kaks pyöräistä muutama mönkkäri,jeeppi vei jokusen vuoden samoin viimenen rojekti eli amerikan auton kanssa meni 5 vuotta mut uusi rakennelaki toi uutta puhtia ja otin loppukirin ja nyt on tyytyväinen olo.Ja renkaat ei ole samat mutta koko on sama.Tosin nää on pakko vaihtaa on niin kovettuneet jo vuosien saatossa. Mites muuten voiko tälläsia kovettuneita renkaita pelastaa enää millää? leikkurilla lisää uria voi tietysti tehä mut mites toi kovettuneisuus.
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Kiihdytyskisapuolelta löytyy sliksien elvyttämiseen aineita, mutta voi tulla hintoihinsa.
__________________
"Niin metsä vastaa, kuin sitä kynnetään". K.Viikate ”Mielummin ajan mutarenkailla talvella kuin talvirenkailla mudassa”. Veijon-Esso |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Olikos se Tapsa4x4 joka Luumäellä muutama vuosi sitten mainitsi että tuollaisessa "Teijo" osienpesukoneessa saa kovat renkaat pehmenemään.
|
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Joo sellaisella kun kunnon pesuaineella pesee parikertaa putkeen max kuumalla ni tuli aika paljon pehmeämpiä vanhoista tslllistä. |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Minkäs kokoinen veekasi tuo on? Mersun oma kuitenkin, ja näkyy olevan K-jetti.
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Se on 380:nen ja k-jetronic tosiaan.Pientä hienosäätöä kaipaa vielä.ongelma tuntuu olevan siinä lämpöregulaattorissa,kylmänä käy kovilla kierroksilla ja laihalla.lämmetessä rauhoittuu ja katsastuksessa säädettiin seokset lämpimänä kohdalleen ja käy hyvin.mut kävin yks päivä pienen lenkin kadulla ja kone ei lämmenny normi lämpöihin ku oli niin saatanan kylmä,vetojakaan ei ollu yhtään.Kotona otin pari tulppaa irti ja oli ihan valkoset eli laihalla kävi.Järjestelmäpaine ja ohjauspaineen oon säätäny mittarilla lämpimänä arvoihin.Mutta kylmänä ohjauspaine liian korkea ja siitä syystä käy laihalla.Ongelma on lämpöregulaattorin piimetalliliuskassa joka säätää kylmänä ja kuumana seoksen määrää tai paremminkin vastapainetta.Ja kun se ei toimi oikein niin vaikea saada säätöihin,mut enköhän mä jotain keksi.
Tarvis vaan saada jostain jotkut paremmat renkaat et vois vähän koeajella ku noi on tosiaan hengenvaaralliset liukkaalla. Täytyykin mitata mahtuuko toi rengas teijopesuriin,työmaalla meinaan on sellanen.sit jos viel lainais jostain kuvioleikkurin niin jos vähän paranis. |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Renkaiden pehmentämiseen helpoin ja halvin tapa lienee jarruneste. Eli halvinta jarrunestettä (ei DOT5!) suihkepulloon ja renkaat reilusti märäksi. Antaan viikon verran vaikuttaa, jolloin varmaan kumit ovat jo pinnasta kuivat ja melko tavalla pehmeämmät. Ja jos ei kertakäsittely riitä, niin toistaa. Jos saa emännältä anastettua suihkepullon, ei jää kokeilun hinnaksi kuin kymppi jarrunesteeseen ja puoli tuntia työaikaa.
Olen tuolla keinolla saanut koppuroituneet rataprätkän renkaatkin taas toimiviksi, samoin ihan käyttöautojen vanhoja renkaita olen elvytellyt ja selkeän eron huomannut. Ja jos ei riitä aika odottaa että kumi kaiken jarrunesteen imee, on painepesurilla näppärä suhauttaa ylimääräiset pois pinnasta, niin eivät roisku pitkin autoa ajellessa. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
HD miehen tarina | jeepisti | Chit-Chat | 12 | 02.03.2008 19:09 |
Tuning tarina.net | Juniori83 | Linkit | 2 | 23.03.2004 14:40 |
Tyly tarina | RonJeremy | This And That | 0 | 18.12.2003 17:36 |
Koodarin tarina | petris | This And That | 6 | 26.08.2003 10:56 |
Tarina | SamppaFIN | Jokes | 0 | 04.01.2003 06:48 |