![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Toi veneen kuskaaminen painon mukaan onkin sellainen, että jos käytetään valmistajan antamaa painoa veneelle ja moottorille (riippuen veneen ja moottorin tyypistä), paljonko sinne on sitten vielä ruuvattu kiinni lisävarusteita, tankkeja, onko vesitankki / pa tankki/tankit tyhjinä täynnä vai jotain siltä väliltä , onko septissä tavaraa, onko irtovarusteet kaikki poistettu veneestä (ankkurit. köydet, astiat ym. ym.) noista kun tuiee äkkiä lisäpainoa jota moni ei tule ajatelleeksi.
__________________
---------------------------------------- If it works, tear it apart and find out why! https://roverfriends.fi/palsta/ ![]() 3 Amigos-never travel alone |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Jarrullisen peräkärryn paino rek otteessa.. | SamiN | Tekniikka & Jutustelu | 57 | 27.11.2015 21:28 |
traction bar tieliikenteessä? | -wj- | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 14.11.2009 16:40 |
Gísli G Jónson saksan tv. vesistön ylitys | TimJus | Linkit | 3 | 06.10.2009 23:19 |
Jarrullisen kärryn tekeminen | vesku.r | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 29.06.2008 16:19 |
120km/h alue ylitys 61km/h | MikaH | Chit-Chat | 73 | 29.10.2005 00:45 |