![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Täytyy siis korjata omaa tulkintaa.
![]() Sikäli mielenkiintoista, koska ymmärtääkseni tienpäällä massat mitataan pyöriltä ja kärryn massa on se, mikä on kärryn pyörien alla ja auton massa auton pyörien alla, pitäen sisällään aisapainon. Eli pitääkö aisapaino siis huomioida nyt kahdesti.. ![]() Mutta ei varmasti ole ainut kerta, kun olen väärässä. |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Jarrullisen peräkärryn paino rek otteessa.. | SamiN | Tekniikka & Jutustelu | 57 | 27.11.2015 21:28 |
traction bar tieliikenteessä? | -wj- | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 14.11.2009 16:40 |
Gísli G Jónson saksan tv. vesistön ylitys | TimJus | Linkit | 3 | 06.10.2009 23:19 |
Jarrullisen kärryn tekeminen | vesku.r | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 29.06.2008 16:19 |
120km/h alue ylitys 61km/h | MikaH | Chit-Chat | 73 | 29.10.2005 00:45 |