Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #7  
Vanha 11.10.2023, 21:12
J-J J-J ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 18.12.20
Sijainti: Heinola
Viestit: 45
Perusasetus

Täytyy siis korjata omaa tulkintaa.

Sikäli mielenkiintoista, koska ymmärtääkseni tienpäällä massat mitataan pyöriltä ja kärryn massa on se, mikä on kärryn pyörien alla ja auton massa auton pyörien alla, pitäen sisällään aisapainon.
Eli pitääkö aisapaino siis huomioida nyt kahdesti..

Mutta ei varmasti ole ainut kerta, kun olen väärässä.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Jarrullisen peräkärryn paino rek otteessa.. SamiN Tekniikka & Jutustelu 57 27.11.2015 21:28
traction bar tieliikenteessä? -wj- Tekniikka & Jutustelu 6 14.11.2009 16:40
Gísli G Jónson saksan tv. vesistön ylitys TimJus Linkit 3 06.10.2009 23:19
Jarrullisen kärryn tekeminen vesku.r Tekniikka & Jutustelu 2 29.06.2008 16:19
120km/h alue ylitys 61km/h MikaH Chit-Chat 73 29.10.2005 00:45


Sivu luotu: 01:18 (GMT +2).