![]() |
![]() |
|
Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() AKK / sääntöhelvetti lie yksi syy ettei osallistujia ole ja sitä kautta kiinnostus järjestää on hiipunut. Harrasteluokkaan löytyy ajajia kun ei tarvitse lisenssiä/kallista hiilikuitu FIA kypärää/palonkestävää ajohaalaria jne. tilpehööriä. Lisää kilpailijoita jotta olisi mahdollisuus saada lisää katsojia, kassakone alkaisi kilkattaa ja kiinnostus järjestää voisi nousta.
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
Mulla kypärät maksoi 150€ käytettynä ja haalarit nappasin tallin naulakosta.
Ei kovin suuri kynnys jos homma kiinnostaa. Mopokypärälläkin pääsee kokeilemaan. Säännöt voi tuntua alkuun hankalalta ja niitä itsekkin on ihmetellyt, useaan otteeseen, mutta ei ne oikeasti liian hankalat ole ymmärtää. Pitää vaan olla halu päästä kisaamaan ja olla hiukan valmis tekemään asioita sen eteen. |
#3
|
||||
|
||||
![]()
En näkisi sääntöjä ongelmallisiksi. Ehdottomasti kannatan linjaa jossa pääluokat ajetaan Eurotrial yhteensopivilla säännöillä, kun kuitenkin kaikki näihin kelpaamattomat pääsevät ajamaan HS-luokkaan. Toki jos HS autojen määrä ja tasoerot kasvavat, kannattaisi ehkä harkita jakamista kahteen josta kesympi ajaisi edelleen S ratoja ja rakennetummat M ratoja.
Mitä tulee uusien kisapaikkojen ja järjestäjien löytymiseen, näkisin että jo pelkän yhtenäisen ajo/varikkopaikan löytyminenkin saattaa muodostua haasteelliseksi. Tapahtuma täytyisi kuitenkin saada järjestettyä yhdellä selkeällä alueella jotta yleisö pysyy hyvin toiminnassa mukana ja kioski ym järjestelyt ovat riittävän lähellä ajettavia pätkiä. Samoin järjestäjien määrä on kuitenkin täysin nollasta lähdettäessä haaste, tähän voisi saada helpotusta jos esim päätoimihenkilöt olisivat pääsääntöisesti samat kaikissa kisoissa, ja paikallinen seura hoitaisi ruohonjuuritason järjestelyt paikan päällä. Onko esim lajiryhmälle mahdollista ehdottaa uutta paikkaa, jonka jälkeen tämä tulisi tarkastamaan alueen ja auttamaan ratojen suunnittelussa, sekä briiffaamaan paikallisen kerhon alkuun perusjärjestelyissä? Näkyvyys/yleisöpuoli varmaankin vaatisi Trial-cupin yhtenäistä tiedotusta sosiaalisessa mediassa, erilaisia laji/luokkaesittelyjä esim tubessa ja tiktokissa yhdellä virallisella kanavalla, jota olisi selkeä jakaa eteenpäin täysin ulkopuolisillekin tahoille. Tähän luulisi saavan jonkinlaista tukea kattojärjestön puolelta. Tällaisia pohdintoja lähes täysin noviisina trialin puolelta, muunlaisissa tapahtumissa tullut oltua jonkinverran mukana niin kisaamassa kuin järjestämässäkin. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Off Road Trial sääntökeskustelu! | sirP | Tapahtumat | 136 | 12.04.2015 19:36 |
TMK OFF ROAD TRIAL | RJCOBRA | Tapahtumat | 143 | 28.02.2015 12:02 |
MRT OFF ROAD TRIAL | RJCOBRA | Tapahtumat | 187 | 02.10.2010 17:47 |
Off Road trial PM ruotsissa | -B- | Tapahtumat | 2 | 04.05.2005 08:27 |
TMK OFF ROAD TRIAL 3.5.2003 | imported_offroadjouni | Tapahtumat | 0 | 19.02.2003 08:52 |