![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Turbon kupeessa oleva painekello ohjaa hukkaporttia, säädetään mm. yhdystangon pituutta muuttamalla (että tarvitaan isompi kalvon liike hukkaportin avaamiseksi). Tietysti kellon vaihtamalla vaikka jäykempään saa painerajaa nostettua.
Se imusarjassa oleva härpäke voisi olla "blow-off valve", eli juttu, joka laskee ylipaineen ulos silloin, kun kone lasketaan tyhjäkäynnille ja turbon yhä painaessa ilmaa, kun pyörii vielä kovaa. Pitää ainakin läpällisissä bensakoneissa usein semmoisen zäkkk-zäkkk-zäk-zä -äänen. Tätä ei tarvitse säätää, jos se on ollut kunnossa ja ellei se paineiden noston vuoksi ala aukeamaan tavallaan ennen aikojaan. Note! This message was posted anonymously! |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M:Hukkaportti | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 17.11.2007 19:22 | |
O: pajeron hukkaportti | allis | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 16.07.2007 17:24 |
M:Hukkaportti | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 4 | 22.02.2007 15:44 | |
hj:n hukkaportti | terrier | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 11.03.2006 21:17 |
Hukkaportti | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 20.09.2005 08:50 |