Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #3  
Vanha 16.04.2005, 22:14
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Turbon kupeessa oleva painekello ohjaa hukkaporttia, säädetään mm. yhdystangon pituutta muuttamalla (että tarvitaan isompi kalvon liike hukkaportin avaamiseksi). Tietysti kellon vaihtamalla vaikka jäykempään saa painerajaa nostettua.

Se imusarjassa oleva härpäke voisi olla "blow-off valve", eli juttu, joka laskee ylipaineen ulos silloin, kun kone lasketaan tyhjäkäynnille ja turbon yhä painaessa ilmaa, kun pyörii vielä kovaa. Pitää ainakin läpällisissä bensakoneissa usein semmoisen zäkkk-zäkkk-zäk-zä -äänen. Tätä ei tarvitse säätää, jos se on ollut kunnossa ja ellei se paineiden noston vuoksi ala aukeamaan tavallaan ennen aikojaan.


Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M:Hukkaportti O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 17.11.2007 19:22
O: pajeron hukkaportti allis O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 16.07.2007 17:24
M:Hukkaportti O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 4 22.02.2007 15:44
hj:n hukkaportti terrier Tekniikka & Jutustelu 3 11.03.2006 21:17
Hukkaportti Tekniikka & Jutustelu 3 20.09.2005 08:50


Sivu luotu: 10:23 (GMT +2).