Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #9  
Vanha 10.11.2022, 17:37
Pasi79 Pasi79 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 15.09.19
Sijainti: Rovaniemi
Viestit: 156
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja BJ-40/76 Näytä viesti
Siis pellistä tehdyt lukot on hitsattu? vaijeriin: Kun sudittaa, ja löytyy kanto tai kivenreuna, niin jos lukko kestää, niin tuo käsijarruvaijerin näköinen vaijeri katkeaa?
Ja tuo kuminauha- kiristys varmaan aiheuttaa myös ongelmia; kettinki elää aivan liikaa sudituksessa, pysyyköhän päällä?

-> Maasturin (kevyet kuorma-auton ketjut) ketjut on tehty muistaakseni 6-7mm lankavahvuisesta kettingistä. Pienten traktorien (siis -50 ja 60 luvun) ketjut on tehty joko 8mm langasta, tai 10mm langasta, jos rankempaa metsäkäyttöä.
Nuo painaa vain 0,45 kg eli vaikuttaa aika leluilta.

Minä ostin aikanaan eBay:n kautta Englannin armeijan lumiketjuja (valmistaja Pewag) ne painaa 18 kg/pari...

Ja kun Lantikkaa laittaa kaikkiin renkaisiin nuo ketjut niin meno jatkuu vaikka lunta on 45-47 cm.
Vastaa lainaten
 

Luokat
cable tire chains, kaapelilumiketjut


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
lumiketjuista;) joojoomies Tekniikka & Jutustelu 48 17.01.2019 20:36
Lumiketjuista Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 3 20.12.2010 18:31
Lumiketjuista Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 24 01.12.2010 22:12
Lumiketjuista! Nippan Tekniikka & Jutustelu 10 27.10.2008 19:32
Lumiketjuista L-200 Tekniikka & Jutustelu 0 13.08.2004 13:01


Sivu luotu: 04:33 (GMT +2).