![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Onneks on vara-aski, niin sen päällä helpompi keskittää lootat keskenään ja merkata pultinreikiä: Adapterilevyn reijät porattu ja kierteytetty. Ikinä en oo tykänny alumiinjengoista, rupesinkin pohtimaan jos laittaisin nämäkin pultit uppokannoilla "väärältä puolelta". Olis jakista asentaessa helpompi tähdätä pultit vaan läpi adapterista ja sitten mutterit paikalleen. Ja kestävämpikin ei voi korkata jengoista. Upotustesti.
__________________
"Niin metsä vastaa, kuin sitä kynnetään". K.Viikate ”Mielummin ajan mutarenkailla talvella kuin talvirenkailla mudassa”. Veijon-Esso |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Piti saada viikonloppuna tehtyä tätä taas eteenpäin reilusti, mutta tallilla puuhastelu lipesi saunomisen ja kaljoittelun puolelle.. sauna transit on kyllä hieno keksintö!
Vähän kuitenkin ehti tänään askarrella vaikka olikin vielä hieman veto veks.. Pientä viimeistelyä ja sit voi alkaa kasaamaan.
__________________
"Niin metsä vastaa, kuin sitä kynnetään". K.Viikate ”Mielummin ajan mutarenkailla talvella kuin talvirenkailla mudassa”. Veijon-Esso |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Sivusta katottuna niin onko oikein vanha doppelkabiini transami jonka päällä sauna majailee
![]() |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Muistaakseni 72 vuoden possukeula.
__________________
"Niin metsä vastaa, kuin sitä kynnetään". K.Viikate ”Mielummin ajan mutarenkailla talvella kuin talvirenkailla mudassa”. Veijon-Esso |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Ai perhana, tollasella (mutta lyhyemmällä lavalla) veivattiin rinkiä kylillä niin maan pirusti nuorina killeillä kun kaverin faijalla sattu sellanen olemaan. Se ei silloin ehkä ollu kylän komein peli, mutta nykysellään olis niin maan pirun hieno
![]() |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Saunatransitti oliski ollu kova peli joskus -80 luvulla. Musat pauhaa, valot vilkkuu saunassa ja paripyörät savuttaa! Siinä olis olis ollu sen aikaiset konstaapelit ihmeissään!
__________________
"Niin metsä vastaa, kuin sitä kynnetään". K.Viikate ”Mielummin ajan mutarenkailla talvella kuin talvirenkailla mudassa”. Veijon-Esso |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Tämmönen siitä adapterista loppujen lopuks tuli.
Lattiaa räpöstelty takas kasaan ja meinasin tehdä tuohon huoltoluukun vaihekepakon ja kardaanin nivelen rasvailua ajatellen. Siksi tuossa on tuota latikkaa laitettu tuohon reunoille. Sitten mä keksin että jos tuon vaihevivun irrottaa akseliltaan ja kiertää vähän, sais ehkä pienemmällä muokkauksella toimimaan. Voi olla että vaihdevivuston geometria muuttuu kun vivut tulee eri kulmiin kuin vakiona ja tuon vaihdekaavion stopparit ei oo oikeissa kohdissa. Mutta tuota peltiä on helppo muokata testailuvaiheessa ja sit lopullisen version vois tehdä paksusta alumiinista.
__________________
"Niin metsä vastaa, kuin sitä kynnetään". K.Viikate ”Mielummin ajan mutarenkailla talvella kuin talvirenkailla mudassa”. Veijon-Esso |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
blazer 6.2d | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 27.08.2007 20:24 | |
M/V: Blazer k5 | K5 | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 16.06.2007 20:32 |
O: BLAZER | O/M/V Muut | 3 | 23.01.2005 14:19 | |
M:Blazer 6,2D | ari | O/M/V Muut | 0 | 16.02.2004 19:26 |
m blazer k5 | O/M/V Muut | 0 | 11.02.2003 16:37 |