![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Kyl siellä ahtoputkissa aina vähän öljyä on ja saa olla. Ahtopaine sulla vähän alakanttiin, n. 0.7 bar ahtaa vakiona, olikohan 0.67 bar tarkka. Kyllähän tosta on puolet hevosista karannu laitumelta. Oma kampe meni 0-100 km/h 9 sek. luokkaa, tosin ahtoja oli 1.3 bar ja boksi pumpun sähköjen välissä.
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Tuosta voisit säätää soppaa vähän lisää niin kulku paranee, mut joku oikea vikahan tuota vaivaa.
![]() |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Oon tota hattua liotellu kun ei tahdo irrota, se kait ihan vaan painamalla.Tänään katoin sitä banjon pultin sihtiä ja banjon alta puuttui tiiviste prikka.Vuotoa ainakan ulospäin ei ollut kuitenkaan.Aikas paskanen oli se pikku sihti mitä en kuitenkaan kovin yrittänyt irroitella kun näyttäs olevan halki.Uusi tilaukseen,siis koko pultti.Tuo mistä vois hieman tehoa lisätä niin sen allahan on myös sihti mut en tiedä onnistuskohan irroitus paikallaan ollessa.Tässä autossa nousee lämmötkin tosi nopeesti mut kuitenkin mittari vaan puoleenväliin.
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
Polttoainelinjaa uusiessa kannattaa pitää muoviputkea yhtenä materiaali vaihtoehtona.
Mahtanee öljylähmä ahtoputkistossa johtua huohottimesta tulevasta öljystä. Ite laitoin huohotin letkun keruusäiliöön ja sieltä höyryt auton alle, sen jälkeen ahtoputket ym. pysyny kuivina.
__________________
Harbor Cruisers |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Tuosta voisit säätää soppaa vähän lisää niin kulku paranee, mut joku oikea vikahan tuota vaivaa.
Paljokos tota kehtaa kääntää.Varttin käänsin ja ehkä hieman tuli puhtia lisää.Nyt kun vielä saan tankin alas ja uuden linjaston löpölle nii alkaa saamaan ruakaa kone ja noit sihdit putsattua pumpusta.Pitäs varmaan toi mikä solenoidi nyt onkaan niin aukoo ja putsata kun tota ruuvia kääntäessä se hieman rohisi |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Olikohan aika putsaukselle
|
#7
|
||||
|
||||
![]()
Ottaa irti ja jarrucleaneria ja paineilmaa sisäpuolelta. Muuten jää paskat vaan sisäpuolelle. Itellä oli hdj100 ihan samanlaisessa sonnassa ellei pahemmassa.
__________________
An nescis, quantilla prudentia mundus regatur |
#8
|
|||
|
|||
![]()
Tässä sama purettuna. Kyllä on paskaa kerääntyny sisäpuolellekkin.
|
#9
|
|||
|
|||
![]()
Onko tuolle ruuville jokin "tehdasasetus". Luulisin sitä jonkun muunkin sorkkineen mun autossa.
Viimeksi muokannut jouniw : 07.11.2022 09:27 |
#10
|
|||
|
|||
![]()
Nyt saatu suutin/kansiremppakierre jollainlailla kuntoon.Nelosen suutinputki piti vielä uusia kun vuoti suuttimen päästä ja samalla uudet putkien tuet.Pumppuhuolto varmaan seuraavana edessä,käytettykin olisi tarjolla mut tiedä sit menneekö ojasta allikkoon.Vaihtotyön saisin edellisenrempan piikkiin pienien vaikeuksien takia (reilu firma tammerdiesel).Ko. korjaamo ei kuitenkaan huolla näitä Denson sähkösiä pumppuja eli pitäis lähettää vantaalle (en muista nimeä.Tällähetkellä käyntiinlähtö kylmänä hyvä mut ei vetoja,tupsauttelee tyhmäkäynnilla kunnes lämpiää.Lämpösenä vetoja paremmin mutta sahuuttaa hetken seistyään.Millainen sit toi pumpun vaihto on mitä erikoisvehkeitä tarvitaan ,ajoitus ym.Tämmöstä tällä erää kesää odotellessä, ei varmaan kesäkuumalla lähe ollenkaa tulille
![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
pajerossa ilmavaivaa, tankkiin tarvis uudet pillit | AttEinari | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 29.08.2012 08:06 |