![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() [QUOTE=offjake;Alkuperäinen kirjoittaja offjake Näytä viesti Mitäs muutetaan kun hj60 pistin hj61 laturin ja ulkonen säädin poistettu tietty mutta nyt vaikuttaa jotenkin hehkuihin eli rele naksahtaa päälle ja heti pois, eli ei valon mukaan ainakaan hehkuta �� jotenkin on yhteydessä hehkujen ajastin boksiin... lataus kyllä pelaa nyt/QUOTE] Lainaus:
|
||||
|
||||
![]()
Vähä tässä kaverin puolesta kyselen. Onko porukalla tietoa tällä hetkellä hj61 laatikkoon välityssarjasta tai sellaisen tekijästä. Periin kyllä saa välityksiä mutta saako laatikkoon sellaisia jolla jotain tekeekin
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Tai rannikon raskaalla on usein hyllyssä. Mulla jäi ylimääräiseksi 3.2 välitys sarja. 900€ |
|
|||
|
|||
![]()
Pistetään nyt tänneki tieto etiäpäin kun kävis tuossa hakemassa tavaroita cros4wd:ltä sillo mainittivat että heidän kautta on saatavilla ainakin taakse miksi ei eteenkin sitten olisi hj:n jarrukilpiä ja hintakin oli ihan asiallinen verrattuna kilpailevan yrityksen hintaan... Itte en nyt niitä kyllä tarvinnu niin ei kauppoihin päästy niistä mutta muille tiedoks jos sattuu tulemaan tarvis
![]() Viimeksi muokannut tomppaa : 05.09.2022 08:24 |
|
||||
|
||||
![]()
Kuinkahan nykyään menee nuo rengas muutos rajat hjhin? Tarvis ostaa uudet renkaat, ja mietin saako 35" otteeseen? Nyt on leimattu 33x13,5r15.
|
|
|||
|
|||
![]()
Kysymys hj lantikoista. Millai noita on saatu kolme paikkasina pickuppeina? Olen yhden nähny myynnis, oli heti etupenkin takaa poikki ja loppu oli lavaa, varmaa oli joku itte tehty, ei kai noita tehdastekosina oo? Millaihan semmosen on aikanaan leimattuu saanu, ei varmaa enää saa hj:stä semmosta rakennettuu tieliikennekäyttöseks? Unelma olis saada kolmipaikkane pikkari. Hiluxi olis jeba mutku kakspaikkanen. Jenkkejä tietysti saa, mut luotto tojoon on lujittunu viimeaikoinan
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Ainakin aikanaan olisi saanut hiluxin katsastettua 3-paikkaiseksi; Mulla oli tarkoitus tehdä hj-60 vänkärin penkillä; Keskipaikka olisi ollut tähinnä hätävara, kun ei siinä olisi sopinut 3 aikuista istumaan rinnakkain.... p.s BJ-75 saa lavamallina... |
|
|||
|
|||
![]()
Saa kyllä. Just leimasin oman 35" renkaille ja 75mm korotuksille
|
|
|||
|
|||
![]()
Tässä taitaa taas olla jotain tulkintaeroja. Mulle just katsuri sanoi, että hyvä että on 35 jo aikaisemmin leimattu koska enää ei onnistuisi
![]()
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Discovery topic | Heguli | Chit-Chat | 269 | 21.08.2025 08:39 |
Huutonet Topic | psychobilly | Linkit | 15 | 03.03.2016 22:38 |
Syntymäpäiväonnittelu -topic | Skorpioni | Chit-Chat | 116 | 02.03.2014 18:32 |
Flippikeula topic | Repro | Tekniikka & Jutustelu | 14 | 03.12.2007 21:37 |