![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
|
|
||||
|
||||
![]()
Konehuoneen löpöletkut voi olla kovettunu ja haukkaa ilmaa. Tankin sisällä oleva sihti voi olla kans muurautunu umpeen.
Laita metrin pätkä uutta kumiletkua kanisteriin konehuoneeseen ja kannuun pari litraa löpöä. Voi rajata vähän vikapaikkoja.
|
|||
|
|||
![]()
Ok, hyvä. Aina kannattaa kysellä. Haullakaan ei aina selviä. Tuollahan saa rajattua jo mukavasti. Olikos gruiseris luukku takalattialla mistä pääsis tankin lähdöt kattoon.
|
|
||||
|
||||
![]()
Kyllä taitaa kaikissa cruiserimalleissa olla luukku. Anturin ruuvit voi olla suht v-mäiset avata jos ruostunu huolella.
|
||||
|
||||
![]()
Mulla sahautti 1997 KZJ-95 ihan pirusti aikanaan. Sitten auto siirty isälleni ja hänelle kävi kerran niin että naftat valui maahan jostain moottoritilasta. Silloin polttoaineletkut/putket? meni vaihtoon konetilasta ja sen jälkeen oli tuonut parannusta starttiin. Minulla auto oli vuosia eikä mitään vuotoja ollut silloin. Muistaakseni olin vetänyt polttoainelinjat uusiksi muoviputkella mutta mitä sitten jäi vaihtamatta, jotain konehuoneen kumiletkuja jotka muka oli ihan ok.
|
|
|||
|
|||
![]()
Jep, täytyy koittaa tehdä noi em. operaatiot josko löytyis vika vai onko pumppu sökö. Ja sais noi 'tehot' takasi, ainaki osan hevosista takas laitumelle. Tammer dieseliin menossa mut jos jtn ittekki selvittelis.
|
|
||||
|
||||
![]()
Amerikan foorumeilla valittavat, että nykyinen diesel jossa on xx% biodieseliä ja varsinkin puhdas biodiesel tuhoaa löpöletkut. Siihen on jotain sopivia kumilaatuja esim. Vitonin pitäisi kestää hyvin.
Samaa letkuongelmaa taitaa olla bensavehkeissä perus tarvikeletkujen kanssa.
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
pajerossa ilmavaivaa, tankkiin tarvis uudet pillit | AttEinari | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 29.08.2012 08:06 |