![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Kyllä tuolla kelpaa ajaa! onko tuossa millainen casterkulma etuakselilla,miten tuollainen portaali akseli asemoidaan kohdilleen casterkulman puolesta?näyttää videolla että tuo portaaliboxi olis edempänä mitä akseli?kyselen vaan kun sovittelen portaaleja tuohon omaan autoon
__________________
RRC -87 |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
Tää on kyllä hieno.
__________________
.salon seudun OFF ROAD Ry. pari Toyotaa |
|
#4
|
||||
|
||||
|
vaimentimet sain mahtumaan takas paikoilleen. joutu muuttamaan ulos tulot puhaltamaan ennen akselia kun ei enää mahdu akselin yli.
sitten pitikin käydä kokeilemassa löytyykö vedot pyörille asti. https://www.youtube.com/watch?v=3NTRKBlv-6M veto välitty mutta taka ohjaus venttiilissä ei olekaan paineen rajoitusta. hihna vähän vinkas kun pumppu tökkää seinää vasten.......... |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Takapyöräohjaus tekee ajamisesta varmaan ihan uudella tavalla hauskaa. Hyvä kuva kun tuossa hiekalla takapyörät seuraa eturenkaiden jälkiä!
__________________
"Niin metsä vastaa, kuin sitä kynnetään". K.Viikate ”Mielummin ajan mutarenkailla talvella kuin talvirenkailla mudassa”. Veijon-Esso |
|
#6
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
__________________
Vannepaja Offroad Team |
|
#7
|
||||
|
||||
|
piti hakea paine ventiili ja iskareille custom ulos rajoittimet
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myyty MB G raidetanko tai mikä se mersuissa lieneekään nimeltään. | 454SS | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 13 | 06.12.2009 19:16 |
| Nite Life | bono | Baarit | 0 | 23.05.2002 15:00 |
| Life as a House | mikk0 | Movies | 0 | 16.04.2002 21:37 |
| Half-Life / CounterStrike | Lars | Computer Games | 0 | 08.01.2002 12:14 |