Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #4  
Vanha 22.03.2022, 19:56
Hulivili Hulivili ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 19.10.18
Sijainti: somero
Viestit: 62
Perusasetus

Kannattaa aina valita sopivin asema, varsinkin harrastusautojen kanssa. Mieluummin joku pieni missä ei ole kun yrittäjä itse töissä. Melkovarmaan pääsee helpoimmalla.

Katastaminen, kaiken muun kuin simppelin ja normaalin kirjasta selkeästi luettavan ohjeen mukaisen asian, tiimoilla homma perustuu useimmiten ylimielivaltaan.
Valitettavasti harrastajille ei aina riitä ymmärrystä, toki myös katsuri on vastuussa tekosistaan jos hyväksyy tieliikenteeseen josminkä Ranetuksen ja sitten tapahtuu jotain…

Tee piirustukset ja hyväksytä ne ko asemalla jos ei ole vaihtoehtoisia/tuttuja ingenjöörejä.
Vastaa lainaten
 

Luokat
turvakaaret


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Mitsubishi L200 2,5TD laiska ja voimaton!! mitä neuvoksi? figure1986 Tekniikka & Jutustelu 21 03.03.2013 12:23
turvakaarien paksuus junnu78 Tekniikka & Jutustelu 4 23.10.2008 13:52
Turvakaarien kiinnitys IironSika Tekniikka & Jutustelu 31 08.09.2006 23:08
Paljon palamattomia, mikä neuvoksi? Lars Tekniikka & Jutustelu 27 27.06.2006 09:55
Toimisko jäähdyttäjä katolla vai mikä neuvoksi? jnu Tekniikka & Jutustelu 24 01.08.2005 21:30


Sivu luotu: 05:08 (GMT +2).