Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #19  
Vanha 25.02.2022, 23:43
offroadjouni:n Avatar
offroadjouni offroadjouni ei ole kirjautuneena
Super Moderator
 
Rekisteröitynyt: 10.06.02
Sijainti: Kirkkonummi
Viestit: 6.476
Perusasetus

Itsellä on sekä typpitikkut edessä ja coil-overit takana, enkä oikein osaa sanoa kumpi on parempi - kummassakin on puolensa. Ja swaybarit löytyy sekä edestä että takaa. Painaviin autoihin suositellaan melkein poikkeuksetta rautajousia.

20" liikevaralla olevia coil-overeita ei käsittääkseni käytetä juuri missään kisavehkeessä, vaan pitkä liikerata tehdään kiinnittämällä alapää tukivarteen jolloin akseli liikkuu enemmän kuin vaimennin. Jos typpitikut kerran on jo olemassa, niin rakentaisin ensin niillä valmiiksi. Jätä kuitenkin sen verran tilaa joka puolelle että pystyt vaihtamaan coiloveriin jos typpitikku ei olekaan mieleinen. Ison rahan autoissa on yleensä coil-overit pitämässä auton korkeudessaan ja bypass-iskarit hoitavat vaimennuksen, mutta se vaatii tilaa huomattavasti enemmän.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Rojekt Bj 42 Soft Top Exo Cage Kauttu Maasturiprojektit 230 01.12.2018 21:43


Sivu luotu: 21:02 (GMT +2).